• Carre

pitebor.... 2!!!

Nån som vill köpa ett par babybanz? färg orange, använda ett par ggr bara, i original förpakning

• Carre

Var är alla??

Jag ville bara berätta att Dani har börjat säga Mamma.. inte bara mamamamamama utan, mamma.. och hon ropar på mig varje gång hon blir ledsen vilket det är rätt ofta för Sebastian tycker att det är jättekul att brotta ner henne

Nä, nu är det nattningsdags.. återkommer

• Carre

Linda: KL. 22 ikväll är det Little Britain på BBC Prime om du vill se det

• Carre

kl. 21 är det Absolutely Fabulous.. jag har för mig att du tyckte om det där programmet, eller?

• Carre

dang! det är ett riktigt bra TV kväll.. sånt kväll där man zappar hela tiden från ett bra program till ett annat!

• Carre

Hallå alla!!

Vad skönt att folk börja må bättre idag.. Jag sov inte så mycket inatt heller.. Sebastian vaknade ca kl. 24 och kom till våran säng och ville studsa och leka.. det tog 1 timme att få han att sova.. suck.. man är inte precis utvilad måste jag säga

Sabina: Så trist om din kusins son.. det måste vara värsta mardrömmen Hoppas att han klarar sig!!
    Sebastian är också ledig från dagis.. Han har surrat om att leka med Filip sen vi var hos er.. jag har sagt att vi ska imorgon på cirkus och att då skulle han få träffa Filip

Nja.. inte händer det mycket här heller.. Martin jobbar dag och jag är barnen är hemma och jag NADA!.. suck! så trist väder och det ska vara likadant resten av veckan!

• Carre

jessi: Sebastian går på dagis 15 timmar/veckan. 5 timmar mån - ons- tors.
    Han är ledig idag för att de har planering och så är det inte så många dagar kvar till sommarlovet

• Carre

Vassågod Sabina.. vi är hemma.. jag måste bara dammsuga och plocka upp i köket som vanligt.. det tar kanske 1 timme
    Nån annan som vill haka på är också välkommen

• Carre

uhmm.. en kladdkaka går nog snabbt att baka eller??

• Carre

ja.. bruksvägen 2 är det..
    Nä, då ska jag börja städa och plocka upp lite.. ni är välkomna efter 11.30 annars hinner jag inte!!

Synes!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!