• Carre

pitebor.... 2!!!

återkommer.. måste fixa lite middag!! Ha det bra

• Carre

Linda: Du kan kolla på www.dekoreramera.se Jag tänkte beställa darifrån för att de har rea på några av gelefärgena som jag behöver till Danis tårta ska passa på

• Carre

Gomorrn!!

Vilket fint väder vi har idag............. NOT!

Linda: Det är lugnt, jag beställer nog till Barnbidraget kommer istället.. det är inte så mycket jag ska beställa, det är så synd att de har så jäkla dyra frakter! 99:- Men eftersom det inte går att hitta gelefärg här i piteå då måste jag beställa därifrån.. suck!

Hur mår alla sjuklingar idag??

dio: Jag vill också snusa på ny bakad baby!! Dani luktar inte bebis längre.. hon är ju stooooooooor!!.. snart tom 1 år *sniffffff*

• Carre

Ja, men de färgerna jag behöver är har de på rea på dekoreramera.. men iofs, om jag väntar till BB då kanske är de inte på rea längre... mmmhh.. kolla vad du vill ha därifrån.. är det nåt speciellt du letar efter??

• Carre

Ja, det får bli så

Hade jag bilen hemma och körkort förstås, då skulle jag komma och hälsa på.. Siri kunde dra Danis hår en stund så att Liss får en liten paus hehe

• Carre

Nä, nu ska jag gå och plocka upp i köket IGEN!! att de inte har kommit på en självplockande kök än.. det fattar jag inte

Höres lite senare!!

• Carre

VA? VAD LÄSER JAG?!?! Jag har Ica kort!! F-n att jag inte frågade dig innan Linda.. du som kan allt om allt Nä, jag betalade 280:- för 1 vuxen och 1 barn.. fullt pris alltså *buaaaaaaaa*

• Carre

jag köpte mina biljetter på nätet.. whatever

Men ni Linda och Ancha, vi kan ju träffas där! om ni ska köpa biljetter på bänk och inte stol. Sabina och jag har bänkbiljetter och ska ditt kl.18 :_)

• Carre

De släpper in folk 18.30 men de lär att bli en lång kö så därför tänkte vi komma kl. 18.. vad roligt att ni ska också ditt!! Är det bara Liss du tar med?

Svar på tråden pitebor.... 2!!!