• Carre

pitebor.... 2!!!

så mysigt.. Jag saknar katterna, men inte katthåret

• Carre

Nä, nu ska jag plocka upp i köket.. höres lite senare!!

• Carre

dio: *tar på en kläma på näsan*
    Har du fotat din kusin förresten? Blev nyfiken på hur frisyren blev

Ancha: Vad sa läkarn då?

Gomorrn!!

Här händer det inte så mycket heller, vädret verkar inte vara så roligt och maken jobbar så jag håller mig hemma.. Senare idag ska jag göra tårtan till dagisfrökerna.. inget komplicerad, men hoppas att det smakar bra iallafall

• Carre

Ancha: Vad bra ! Hoppas att det blir bara bättre och bättre

Du frågade förresten vad det var för Lost avsnitt som jag skulle se för nån dag sen. Det är sasöngsavslutning som de inte visade här i Sverige.. ett dubbel avsnitt.. jäkla bra faktiskt.. det bästa jag har sett av Lost på länge!!

• Carre

Hallå!!
    Vad det har varit stilla här!.. Jag har en hög kläder som jag måste vika.. suck!!

Vad händer idag?? Det är Sebastians sista dag på dagis. jag ska som sagt vika kläder och sen händer det inte mycket.. kanske vara ute och röja i trädgården..

Ha det så bra!!

• Carre

aahh kan de inte sluta lägga asfalt?!? Är trött på traktorer, grävmaskiner, mm.. hela huset skakar ju!!.. men däremot Sebastian tycker att det är jättekul med massa traktorer som är ute på gatan dygnet runt.. suck!

• Carre

hej aktuelle!! Min man är från Rosvik och svärisar bor ff där liten och charmig ställe

• Carre

hoppas ni får det. Jag förstår att det är mycket billigare än i Luleå, även om man överväger att man måste åka långt varje dag till jobbet det blir kanske ändå billigt, eller??.

• Carre

Linda: Och du ska försätta vänta.. de skulle också fixa toalettdörren i vår lägenhet och det hände aldrig.. vi fick däremot sista månaden vi bodde där lite billigare hyra, men dörren är säkert ff ofixad.. hehe

Håller du på att hitta grejer att sälja på loppis??

• Carre

ohh och jag som saknar en stor stor stan!! hehe.. men men.. man är ju aldrig nöjd med det man har heheh
    Vad är för hus ni har tittat på??

Svar på tråden pitebor.... 2!!!