• Carre

pitebor.... 2!!!

uhmm alla far.. ni tvingar mig att göra nåt som jag INTE vill göra.. städa upp i köket nämligen Nä, det är bäst att göra det på en gång då..

Synes!!

• Carre

Välkommen Helan! Roligt att du hittade oss

Ancha: Jag har haft njursten flera ggr

• Carre

Funderar på att göra karamell popcorn.. tror ni att det är en bra ide?? jag e så sugen!! men samtidigt så lat

• Carre

Ja, allt beror på hur långt har stenen har hunnit vandra och storleken.. Ibland får jag ont i mellanryggen på den sidan stenen är, och ibland känner jag stenen när den är snart på väg ut, det gör h**** ont..
    Hur känns det för dig??
    JAg har alltid hemma Voltarén för att dämpa smärtan och det hjälper också så att stenen kommer ut snabbare.

• Carre

ja, det kan nog vara en sten som spökar där nånstans.. hoppas det inte blir ondare så att du kan få hjälp imorrn.
    Drick mycket vatten, de säger att Tranbärsjuice hjälper mot det också, nog hinner du på Coop eller Kvantum så du kan dricka den resten av kvällen.

Nä, nu ska jag göra min karamell popcorn.. synes!!

• Carre

vilken tajming.. skulle precis gå och göra min efterlängtade popcorn, så dyker upp morsan på Skype hehe.. så nu är det bara att chatta en stund
    Vad ska ni göra imorgon?? MArtin jobbar dag, Sebastian är ledig från dagis så jag vet ej vad jag ska hitta på för nåt.. hoppas vädret är bra!

• Carre

*dreglar* jag vill oxå ha cheesecake!!.. Jag måste köpa ingredienserna till tårtan jag ska göra åt dagisfrökerna

• Carre

Tänkte vittchoklad mouse och hallonfromage.. Sen göra nåt enkel med MMF.. stor "TACK" eller nåt sånt.. får se.. är lite oinspirerad

• Carre

Chicachula: Det gjorde jag igår.. oohh så härligt!! nybäddat + nyduschad.. finns ingen skönare kombination

• Carre

chicachula: enligt väderprognosen, det ska bli soligt men lite kallt imorgon på förmiddag

Svar på tråden pitebor.... 2!!!