• Carre

pitebor.... 2!!!

Men då får vi organisera nåt sånt.. vi kan spela lite lasergames och sen gå nånstans och äta middag eller nåt

• Carre

Förresten Linda.. har du sett att tårtdecor har sänk frakten till 50:-
    Synd att det jag vill ha säljs nån annan stans...

• Carre

Nä, nu ska vi se Wallander.. ha det så trevligt ikväll..

natti natt!!

• Carre

Sandra så spännandeeeeeeeee!!! Du åker in snart!!

Godag alla!!
    Vilket piss väder eller hur?? Martin ska maraton-jobba den här helg så det blir bara trist och tråkigt för mig.. Försöka underålla barnen så gott det går.. nån som har lust att träffas nu i helgen? kanske alla är upptagna med examen fester och allt sånt

Vad händer annars??

• Carre

Erica.. så roligt med krogen.. det var lääääääänge sen man var på såna ställe.. det var när barnen var inte ens med i bilden

• Carre

Erica: Hur är det med barnen nu? Har Felicia börjat krypa och sånt?? Dani kryper men latisen inte kan ställa sig upp eller nåt sånt

• Carre

jessi: har inget körkort och maken börjar jobba kl. 14.. annars skulle det ha varit trevligt

• Carre

hehe,, vi vägde och mätte Dani vid 10 månader.. alltså, för 3 veckor sen ungefär. Då vägde hon 8295 gr. och var 68,3 cm lång Så stor är hon inte heller
    Hur gammal är Felicia nu? 8 månader va? Vid 8 månader vägde Dani 7450 gr. och var 65,5 cm lång

• Carre

Det blir tyvärr inte imorgon för mig.. Martin jobbar hela dan, tror han jobbar 10-22..

• Carre

chicachula: låter mums.. var det roligt på stan?? Jag vågade inte ta mig dig.. är lite folkskraj

Svar på tråden pitebor.... 2!!!