pitebor.... 2!!!
Men då får vi organisera nåt sånt.. vi kan spela lite lasergames och sen gå nånstans och äta middag eller nåt
Men då får vi organisera nåt sånt.. vi kan spela lite lasergames och sen gå nånstans och äta middag eller nåt
Förresten Linda.. har du sett att tårtdecor har sänk frakten till 50:-
Synd att det jag vill ha säljs nån annan stans...
Nä, nu ska vi se Wallander.. ha det så trevligt ikväll..
natti natt!!
Sandra så spännandeeeeeeeee!!! Du åker in snart!!
Godag alla!!
Vilket piss väder eller hur?? Martin ska maraton-jobba den här helg så det blir bara trist och tråkigt för mig.. Försöka underålla barnen så gott det går.. nån som har lust att träffas nu i helgen? kanske alla är upptagna med examen fester och allt sånt
Vad händer annars??
Erica.. så roligt med krogen.. det var lääääääänge sen man var på såna ställe.. det var när barnen var inte ens med i bilden
Erica: Hur är det med barnen nu? Har Felicia börjat krypa och sånt?? Dani kryper men latisen inte kan ställa sig upp eller nåt sånt
jessi: har inget körkort och maken börjar jobba kl. 14.. annars skulle det ha varit trevligt
hehe,, vi vägde och mätte Dani vid 10 månader.. alltså, för 3 veckor sen ungefär. Då vägde hon 8295 gr. och var 68,3 cm lång Så stor är hon inte heller
Hur gammal är Felicia nu? 8 månader va? Vid 8 månader vägde Dani 7450 gr. och var 65,5 cm lång
Det blir tyvärr inte imorgon för mig.. Martin jobbar hela dan, tror han jobbar 10-22..
chicachula: låter mums.. var det roligt på stan?? Jag vågade inte ta mig dig.. är lite folkskraj