• Carre

pitebor.... 2!!!

ouch.. då får man gå och lägga sig tidig dan innan

nä, nu ska jag gå och lägga mig.. är lite nyfiken på vad Sandra håller hus.. men hon är säkert ff på BB om det är nu där hon är
    Ha det bra!!

• Carre

Gomorrn!!

Grattis Rasmus!!

Vad händer idag? Jag är hemma ensam med barnen.. Martin jobbar hela dan *suck*

Funderade på att ta fram poolen men det verkar som att det blåser lite, eller??
    Vad ska jag hitta på med Seblax??

• Carre

Chicachula: Om jag fick bestäma middags meny då skulle jag vilja ha grillad fläskfilé fylld med fetaost, potatisgratäng och spinatsallad

Här får du receptet på Kexchokladpaj

3 st kexchoklad
    6 msk smält margarin
    150 g blockchoklad
    4 msk vispgrädde
    3 äggulor
    1 tsk vaniljsocker

1. Krossa kexchokladen i matberedare
    2. Blanda ner det smälta margarinet och rör om
    3. Häll smeten i en smord pajform
    4. Grädda i 175° i 6 min
    5. Låt svalna
    6. Smält blockchokladen och blanda ned grädden (ej vispad)
    8. Rör ner vaniljsockret och äggulorna
    9. Låt svalna en stund
    10. Bred över pajskalet
    11. Låt stå kallt i kylen i 4 timmar
    12. Servera med grädde eller vaniljglass

• Carre

Tack för tipsen Linda.. nu har prinsen bestämd sig för att han ska gå ut på gården.. återkommer senare!

• Carre

Oj vilket mistag att ha en 10-månaders i sandlådan eller mistaget var att ha en 10-månaders tillsammans med en 2-åring

• Carre

Ja du.. Sebastian hällde en hink sand på Daniella.. har skakat sanden av henne men jag tror en dusch efter lunch är ett måste!

• Carre

Ja.. väntar med att ha Dani i sandlådan ett tag till hehe

Håller du ff på att städa?? Jag har så jäkla tråkigt så det finns inga ord! Längtar till kl 18.. då ät det Mexikos första match i VM

• Carre

hehe det låter som en bra deal hehe..

Nä, nu ska jag mata Dani, hon är lite gnällig just nu.. har sett att kindtänderna har börjat komma upp.. det måste vara det..

Höres senare!!

• Carre

Såja, nu sover Dani

Vilken tid ska ni på badhusparken imorgon?? Martin jobbar dag så jag tänkte att jag kanske borde hitta på nåt roligt med barnen utanför huset

• Carre

Grattis till lila Fridaaaaaa!! Vilket vackert namn ah ah ah vill se bild.. och du får vila först!! Gud så spännande

Svar på tråden pitebor.... 2!!!