• Carre

pitebor.... 2!!!

jag vet.. men det går inte så bra för sebastian så du får rösta på Dani istället

• Carre

Tänkte ta mina barn till Badhusparken imorgon efter kl. 13 (om vädret tillåter det så klart ) Nån som ska ditt och vill träffas??

Natti natt!!

• Carre

Gomorrn tjejer!

Vad händer idag?? Själv sitter jag här och funderar på vad jag ska äta till frukost.. suck! att det ska vara så svårt

Ancha: Har ni haft barnkalas igår? Hade Rasmus roligt på hans födelsedag?

Vi ska efter frukost gå ut till värmen.. sen kl. 13 ska vi till Badhusparken, just barnen och jag.. då får Sebastian leka med andra småttingar

• Carre

ja!! det låter roligt Vi ska vara där från ca 13 - 13.30 till 16.30 hehe tänkte ta med mig nåt att smaska för barnen

• Carre

Linda: Ja!! Det är Fotbols VM,, de vann matchen mot Iran Jag tror jag var den enda galningen som skrek och jublade här i kvarteret hehe

• Carre

jessi: Slarva fick en flicka i fredags. En liten Frida.. det finns bild i hennes galleri

• Carre

Ja, vi ska vara där.. Martin ska skjutsa oss ditt på hans lunch rast, och hämta oss efter han slutar kl. 16

• Carre

uhmm.. om ni kommer då blir vi du, jeannette och jag hehe ingen annan har sagt om de kommer eller inte

• Carre

Jag vet att Sabina skulle ditt med sin mammagrupp men vet inte vilken tid.. vi kanske träffar henne där

• Carre

Jag måste säga.. Martin har lunch kl. 13, han äter nåt snabb på jobet och så kommer han och hämtar oss, så det blir mer 13.30 vi kommer
    Vi syns vid lekarna där nånstans

Svar på tråden pitebor.... 2!!!