• Carre

pitebor.... 2!!!

AAhhh Dani behöver en solhatt!! AKUT!! Funderade på att köpa den här www.freshmilk.se/product_info.php&osCsid=e8272a178f5e6806e0f9bf8e36b12eab men det verkar som att den inte har snore så den kommer säkert att hamna överallt men inte på hennes huvud

• Carre

uhmm.. där har jag inte kollat.. men jag hinner nog inte idag, hon får sitta i vagnen eller i skuggan, går inte in i stan med en springande Sebastian

• Carre

Linda, ja det är den.. men Dani tar av sig alltid mössorna, det vore inte konstigt om hon tar av sig solhatten.. därför behöver vi en med snöre

• Carre

JAg vet inte.. undrar om de finns att känna och kläma på Rumba

• Carre

hahaha..

Nä, nu ska jag försöka äta nån frukost.. återkommer senare.. annars syns vi på BHP efter kl. 13

Ha det!!

• Carre

Hej och hejdå Sandra Läste berättelsen.. jättefin

• Carre

Såja, nu är man klippt och nyduschad.. skönt!!

Tjejen som klippte mig blev lite besatt när hon gjorde det så det blev riktigt riktigt kort.. men jag är nöjd ändå

Barnen var helt slutna efter en dag i varmen och full fart så de somnade så fort de kom i kontakt med madrassen heheh

Jag är också faktiskt lite trött och det finns inte mycket på TV, undrar om jag ska också gå och lägga mig.. måste vara på AMS imorgon kl. 9.15 *suck*

• Carre

Linda: Ser du inte på Grays Anatomy 2 avsnitt sasöng avslutning??

Oj, nu har det börjat igen.. återkommer och hälsar på er ordentligt om en stund

• Carre

Röstar Colubrid Ser att du vinner

Såja, nu var sasöngen avslutad *buaaaaaaaaaaaaaaaa*

Hade ni det kul på stranden? Jag har varit igång sen jag vaknade kl. 7.45. Varit på AMS, sen på badhusparken, sen på stan, sen på kvantum, sen hemma, sen städat i köket, dammsugit, skurit, köpt glass från glassbilen, lagat lunch och middag, ätit, jagat Sebastian, duschat och sett på Grays Anatomy.. phew! Jag är så glad att dagen är slut.. mina fötter är svullna som 2 pitepizzor hehe

Vad händer imorgon då? Jag ska på AMS igen.. suck!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!