• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Callisto79

Slarva: Perfekt då ska jag se till att vi går dit innan vi sticker till huset Lär bli lagom lunchtid

• Callisto79

Nån som har en aning om vad man ska tänka på? Besiktningsmannen kollar ju inte allt. Fast jag är inte så orolig, huset är ju inte så gammalt.. Och som sambon sa, så mycket som det redan har kostat med resor dit mm, så får vi allt lov att köpa det

• Slarva

Jaaaaa! Jag har en fungerande diskmaskin som kan diska alla stora diskhögar! Är så lycklig att jag äntligen slipper diska för hand. Och bäst av allt är att maskinen står så långt ner i skåpet att jag inte kommer dit och kan plocka i/ur själv med min stora mage. Så nu kan jag lata mig heeela dagarna nästan! =))

Hur var det i badhusparken idag?
    Vad har ni andra gjort?

• astri
    Callisto79: Jag har ingen aning om vad man ska kolla upp. Har ni gjort någon fuktmätning? Hur gammalt är huset?

Slarva: Jag har köpte ett nytt bord, städat, kollat på sotarna, shoppat enny klocka och tittat lite på skolböckerna *suck*
    kom sotarna till er eller hoppade de över er? HAr ni en som ny fläkt nu?
  • missteddy

slarva: det var underbart i parken varm och skönt var många där med sina barn

• colubrid

Vischan, där var vi och tog en fika i lördags med chicachula. Jättefint och go mat ;)

• Slarva

Astri: Nä, sotarn var hit med, fort gick det och jag har inte testat resultatet faktiskt, har så fullt upp med att fascineras av diskmaskinen! :))

• astri

När jag var på Vischan fick jag en halvstekt hamburgare! *bläää*
    Men jag antar att de har fått mer rutin på det där nu, jag var där kring deras grillpremiär.

missteddy:
    Vilka kom från "oss"?

• astri

Slarva:¨
    Förstår det!
    Jag vill ju oxå ha en diskmaskin, min modell är så gnällig. Han påstår att han inte alls måste diska bara för att han är barnvakt

• missteddy

Fam Eklund kom sedan dök Pippiprollan upp i parken sedan jag då

Svar på tråden pitebor.... 2!!!