• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Callisto79

MissTeddy:. Vi flyger med flynordic. De är billigast(kollade även skyways till skellefteå men det var dyrare, iaf med kort varsel) Våra biljetter går på typ 3200 sthlm-luleå tor. (2 vuxna & 1 1åring)Men det går att få lite billigare om man låter bli att flyga i anslutning till helgen...

• Callisto79

astri: Huset är från -79(som jag )Fuktmätning har vi inte gjort, vet inte om besiktningsmannen gör det, få kolla upp det.

• astri

CAllisto79:
    Ett sprillans nytt hus då
    Det mitt ex och jag köpte är åratal okänt. Det har stått på sin nuvarande plats från 30-talet och hade före det stått i en mindre by utanför ä-byn i x antal år
    Behöver jag säga att det har ganska måååånga skönhetsfel?

pippiprollan:
    Vad är det med karlar? Erik tyckte att tre räckte, jag försökte att argumentera att den ena är ju inte hans så han hade ju bara två egentligen, men han köpte inte det :-/

• Slarva

Nä, nu måste jag ta mig till sängen innan fötterna är så runda att jag inte kan gå. Go Natt!

• Callisto79

astri: ja då kan jag tänka mig att det finns en hel del att göra.. Men gamla hus är härliga!

• colubrid

åå jag har oxå gått å blivit bäbissugen..men som ni säger, att va gravid va inte särskilt kul.
    Men där i slutet blir man extra less och det är nog för att man ska bara vilja ha ut bäbisen om än den ska födas ut på tvären =D

• astri

God natt Slarva!!

Callisto79:
    Aa, gamla hus är härliga. Inte spindlarna som dras till dem dock!

Colubrid:
    mmm.
    Jag fuskade och krystade fast jag inte hade krystvärkar. Antingen det eller så skulle de få dra ut henne sa jag
  • dio

Hej hopp Hade ni det trevligt i parken? Lindvi låg och sov så vi stannade hemma. (men det märkte ni nog )

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • colubrid

muhahaha men Linda, jag krystade oxå utav helvete...hade inte så effektiva krystvärkar eftersom jag blev igångsatt..men eftersom dom var så oeffektiva med sugklockan så tog jag i utav h-vete och ut kom han.. Min förlossningssköterska sa dan efter att jag hade krystat på ren jäkla vilja

• pippiprollan

jag han då som inte krysta nått, 2 ggr sen var han ute

Första gången hade jag krystvärkar i 30 min men det sa dom att det var ganska kort stund...inte vet jag om jag tyckte det då!!!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!