• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • pippiprollan

Nä nu ska jag ta å dra mig tillbaka.
    Känner mig lite trött faktiskt,men jag kanske måste vänta tills min man kommer hem...han e ute å kör motorcykel,vill ju veta att han kommit hem innan jag somnar.

Ha det bra så hörs vi!

• dio

natti natti pippirollan

Japp, jag ska också gå och lägga mig Ha det så bra nattsuddare!

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • astri

Aaaah!!
    Nu är den nääästan färdig!
    Får finslipa på den i bilen på väg till Luleå imorrn.

*pust pust*

22 sidor ingenting.

• Slarva

Go Morron på er!

Astri: Va skönt att iallafall vara nästan färdig! :) Hoppas att allt går bra idag! :)

Vad ska ni andra göra då? Verkar som att vi får underbart väder idag med...

• dio

Godmorgon

Idaghänder det inte så mycket på dagen. Ska väl försöka att vara ute en sväng, kanske hälsa på Lindvis pappa sen på em/kvällen ska vi på kalas LIndvis fasters pojkvän fyller år.

Oh My God. Omigid. Oohh My God. I Thought Nailguns Had A Safety
  • Carre

Gomorrn!!

Nu är jag äntligen tillbaka.. internet funkade inte igår från kl. 13.. gick och lade mig efter kl. 1 och den hade inte kommit tillbaka buaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... vad man känner sig isolerad utan internet
    Vi passade på att göra lite trägårdsarbete, åt grillade fläskotletter med strips och bea-sås mmmmmmmmmmmhhhh.. och så slappade vi framför tv.. American Idol följer jag

Sabina: grattis för 1000:e inlägget! Jag som ville ha den.. dang!! *dumma internet*

Vad händer idag?? Vi ska forsätta jobba i trädgården, kanske cykla nånstans... får se vad vi hittar på

Ha en trevlig dag!!

• Slarva

Ååå, jag skulle baka fikabröd idag tänkte jag, men så är det ju så fint väder och då kan man ju inte baka.
    Istället så sitter jag här och gör verkligen INGENTING! Typiskt mig att slösa bort dagar på det här sättet.
    Ska iaf med bilen till verkstan på ett par timmar... om nu det är nått bra med det?!

Har ni nått tips på enkla fikabröd man kan baka? *tom i bollen*

• A N

Tjena!
    Här är jag igen! Har just läst igenom allt förlossningssnack...

Åkte upp till storsund igår och lämnade våran "nya" 2:a bil som vi köpt av mamma, en renault 19, en billig bil som Tony ska få köra med när han ska upp till storsund eller var han då ska. Kom tillbaka hit idag med bmw:n som han ska sälja, vi har så liten parkering här så alla 3 bilarna rymdes inte... på torsdag åker vi nog tillbaka till storsund för att vara där under helgen och städa och fixa. Har lite kvar att räfsa ännu, suck!

Lillan sover en stund, tvättmaskinen centrifugerar och jag sitter här och slappar... en lugn dag med andra ord. Vi ska handla lite senare idag.

Slarva - fikabröd, morotskaka är gott och även kärleksmums de har ju sånt där gott klet på men det kanske inte faller under kategorin enkelt... *funderar vidare*

Svar på tråden pitebor.... 2!!!