• astri

pitebor.... 2!!!

Här är tråden där vi från Piteå och byarna runt omkring samlas för att diskutera väder och vind!

Vi som hänger i den här tråden är:
    Pippiprollan - Sabina
    Carre - Carmen
    A N - Anna
    Fam Eklund - Mona
    missteddy - Jeanette
    astri - Linda

VÄLKOMMEN ATT ANSLUTA DIG TILL VÅRT GLADA GÄNG DU MED!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-28 21:22:42:
    Slarva - Sandra
    Isa590 - Linda
    Ancha - Ancha
    Ica80 - Erica

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:11:17:
    Nu får vi välkomna ytterligare en medlem till vårt glada gäng i form av:
    DRAKON - Frida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-13 20:37:59:
    Vi har fått tillskott av ytterligare en glad trio:

dio - Jenny
    Colubrid - Anna
    Chicachula - Maria

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-05-21 21:32:01:
    Ännu mer har anslutit sig:
    Tinzu - Tina
    jessilundgren - Jessica
  • Svar på tråden pitebor.... 2!!!
  • Slarva

Åååå, kärleksmums! Det ska jag göra imorrn! :)
    Tack för tipset!

• Ica80

Hej tjejer!

Fint väder idag också, men har en innedag idag. Både jag å ungarna är lite förkylda. Och så har jag träningsvärk som heter duga, var på mitt första träningspass igår på gymet.
    Oj oj så otränad man är. Men det lär väl bli bättre.

• A N

Ica80 - Träningsvärk är inte skoj vilket gym tränar du på? Det brukar bli bättre, tycker att det märks lite skillnad redan och jag tycker inte att jag har tränat så länge... skulle behöva fixa till kosten lite dock, vissa veckor går det jätte bra och andra inte alls.

• missteddy

ica80: vart ligger det ? är det billigare än korpen och step in?

• astri

Hallou there!
     Jag har fått en allergisk reaktion och liknar Jabba the Hut i nyllet

Nyss hemkommen från skolan... Slapp redovisa idag, så jag får ladda inför mogondagen. Då kanske jag tom hinner fixa finslipet jag inte hann med i bilen

Fick betala min cykelkärra alldeles själv också...
    Nå de säger ju att otur kommer i tre, så då kanske jag får lite lycka imorrn då?

Carre:
    Jag hade ju tänkt att knipa inlägg 1000, men så blev jag alldeles distraherad av lite vackra glada färger i ett hörn här och glömde det totalt!
    Nåväl, jag får väl ta 1500 istället

• A N

Go kväll, vad händer?? Väntar på Greys anatomi, är helt ensam, Tony åker lastbil med en kompis som ville ha lite sällskap och Lovisa sussar... lugnt värre! Måste nog in en sväng i duschen senare håret börjar bli äckligt svinto likt

• astri

*Hmmm, bonusmedlemmen av the Strealpers som är Jabbas tvilling - det är jag just nu*
    Jag ska se Greys och sen ska jag stoppa in sista av uppsatsen på plats. Före det har jag tänkt att dusha. Det är såååå skööönt! Fasen bättre än sex! [Just nu i alla fall ]
    Sen ska jag vänta tills min allergi lagt sig och så ska jag tempa Siri, är väldigt misstänksam att hon har feber. Jäkla typiskt!

Svar på tråden pitebor.... 2!!!