• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Minimalla

Kenzie, jag är fortfarande med på fika imorgon. Hoppas det blir fint väder. Var det 12 på Färjagården eller?

• Matilda86

Jag komme rimorron på fikat...12??

• Älskade ängeln

Cornelia och jag kommer på fikat imorron.

• Kenzie

1malle. Åh tack gumsan. Har letat som en galning på nätet.

Åh vad bra då blir vi några iaf. Japp 12 på färja, men om det regnar blir det väl Reters. Fast det skulle ju va fint imorrn

• 1malle

Ska ner till Valdemarsvik på skolavslutning...
    brukar vara så mysigt...
    Liten fin kyrka där avslutningen hålls, därefter går alla gemensamt till skolgården där vi har en enda stor picnic...
    Tänk er va?
    Runt 200 barn o deras familjer i en enda picnic...

Var en tripp ner på stan i går o köpte en liten examenspresent tills idag ...Hår"grejer"...
    Och i morgon har Jonathan avslutning... då blirdet tårta hos oss, enl tradition... blir ju 8:e året nu

Passar på att önska er en trevlig fika...
    Kram från oss...
    Ps... OLA har sovit från 21.30 i går o sover ännu.... utan att ha vaknat en enda gång..

• Tindrande

är det ingen med barn runt 3 som kommer på fikat idag? Tänkte ta med mig grabben nämligen....och han är rätt trött på bebisar tror jag

• busfrönas mamma

kan tyvärr ej komma idag
    halva familjen förkylda

ses nästa fika
    ser fram emot det

ha det bra

• concordia

Jag, Ella, Emma och Melvin kanske kommer på fikat idag! Beror på vad hon säger..

• concordia

Det blir bara ja och Ella som kommer!

• Matilda86

jag o ester kommer tyvärr inte..hoppas ni får trevligt o att vi ses snart igen=)

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7