• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Kenzie

LJ80: Grattis! Hoppas hela familjen mår bra

Är det någon som vet om det finns nån bra tattuerare här i stan?

• Mamma Fia

Kenzie: Jag har tatuerat mig på ett ställe på trädgårdsgatan nere vid stan. Jag tycker hon är jätte bra och jag fick ett bra pris oxå. Har släkt som känner dom. Annars är lycky 7 oxå bra där har jag pircat mig =)

Stället heter:
    Black Dawn tatto.
    Trädgårdgatan 40
    602 24 Norrköping

Ingela - 011-143491/0704-660496

Roger - 0122-30553/0704-069435

Öppet tider är: Mån - Tors 14.00- 18.00
    Övrig tid tidbeställing på telefon

Detta står på mitt kort från dom, sen jag gjorde mina tatueringaroch det var ett tag sen. Men jag ska snart dit igen för jag vill göra flera =)

Hoppas att du hittar någon bra som du gillar

• M G

LJ80: GRATTIS!!!!
    Säg till när du har lagt in bilder i fotoalbumet!

• Matilda86

LJ80: GRATTIS till grabben.

Nu tar snart grabbarna över bebisligan

• 1malle

Kenzie...
    Rogga på Black Dawn har gjort min på nyckelbenet... han är dock inte leg tatuerare...
    Mina andra tre har jag gjort på Lucky7... de är kanon där...
    Varken dyrare eller billigare än vad det kostar...
    Black dawn ligger billigt men så är de(Rogga) inte legitimerad ju....

LJ80

STORT GRATTIS TILL KILLEN....
    Ola blir jätteglad för en ny polare, så himla många brudar på fikat jämt ju..

• concordia
    LJ80 Grattis till lill killen!  Skrattande

kenzie  Va ja har hört i stan så är det Lucky7 som värkar va de bästa! Ja har ju inte gjort nån stor tatuering precis.. men min gjorde ja på en tatueringsmässa på gamla Borgen för många år sedan och va det var för tatuerare har ja inte en anning om vet bara att han var från stockholm och var medlem i helvetets änglar på svenska.. 
  • Kenzie

Tack för tipsen. Är grymt sugen på en tatuering men det är kanske inte jättesmart att göra det så här i början av sommaren, men vi får se. Ska iaf göra en på underarmen (aj aj!) och fylla i min gamla.

• Tindrande

Kenzie

nej,vänta tills efter sommaren. Du kan bleka den eller få infektion, och då kan den bli paj, så du måste göra om den.
    Jag skulle göra hos nån som är legitimerad. Jag gjorde min första svart, men fy vad jag ångrar mig idag. Den blev inte så snygg med färgen.

• Kenzie

Jo jag kommer absolut att göra hos nån legitimerad. Svart är den enda färg jag kan tänka mig, men tyvärr så måste man ju fylla i den med jämna mellanrum. Min jag har på armen gjorde jag för 7 år sen och den är verkligen i akut behov av en ifyllning.
    Nej men jag får väl vänta tills efter sommaren *suck* Vill ju ha den nu!

Stolt hönsmamma till Theodor född 29/3-06
  • M G

Kenzie: Jag förstår dig! Jag vill också ha en tatuering. Har ingen alls, men det beror på att jag aldrig haft råd med nån.
    Jag hoppa sha pengar till det nu till hösten för då jäklar blir det av!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7