• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Mamma Fia

Jag och min lillasyster kommer på fikat oxå!!. Ses vi sen då =)

• Mamma Fia

Tack för fiklat, Vi frös så dant så vi gick ju tidigare =) Frusna av oss. Men jag hoppas att ni hade en fortsatt trevlig fika =).

• 1malle

Hej tjejer...(och linkan )

Bara måste berätta att min skitunge nu har haft 4 nätter på raken som han sovit från 21 ca och ända till 07...

Nu ligger han o jollrar o smakar på sin fina spindelmannen boll
    Ska på Jonathans examen idag... sen har alla barnen haft sina skolavslutningar o lovet kan börja på riktigt...

Hoppas alla får en najs o skön helg....// Kram oss

• Tindrande

var på hörselkontrollen idag, och min lilla tjej blev inte godkänd....
    hon sa att det bara kunde vara fosterfett eller vax som var ivägen, så vi ska på en ny mätning om 2 veckor.
    Usch, nu kommer jag vara orolig över det också

• Minimalla

Tack för trevligt fika!

Tindrande, usch vad jobbigt... hoppas det inte är något allvarligt, det händer ju faktiskt att det beror på just vax eller annat grejs i vägen. Håller tummarna för att den nya mätningen går bra.

1malle, skönt för er att få sova... Stella tycker att dagen startar kl 5, själv tycker jag det är lite tidigt... särskilt när man varit vaken varannan/vartredje timma... gääääsp!

Hurra för Sverige och Ljungberg! Måste erkänna att jag tvivlade ett tag...

• Älskade ängeln

Tack för en trevlig fika.

Tindrande: Tråkigt med din lille tjej, hoppas på att det bara är fosterfett.

Nu ska vi åka till Maxi och brottas med alla som handlar.
    Kramar

• 1malle

Tindrande:
    Kan även berop på att det finns lite störningsljud runt i kring som gör att ljudvågorna inte riktigt registreras inne i barnets öra..

Säkert inget att oroa sig för...Positiva tankar, gumman

Minimalla:
    Så hade vi det med men sen bara bang bom så vände dete... hade ju någon vecka där Ola sov o åt varannan natt men so sagt... nu har det hållit i sig så jag hoppas det fortsätter så här...

Sverige matchen ja...
    Jag har alltid sagt o kommer nog även göra under detta vm...

KÄLLSTRÖM O ALLBÄCK!!!!

• Kenzie

Tindrande: Som sagt så är det nog ingen fara. Vi håller tummarna för att nästa mätning ska gå bra!

• LJ80

Nu är han här=).Så nu får man se när man har tid med en fika, hoppas på en snart. Ha det så bra alla.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7