• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Pink Rose

Trossens mamma
    Vad synd Säg till om det är något speciellt du behöver hjälp med så ska vi försöka hjälpa dig

• Trossens mamma
    Pink Rose Tack vad snälla ni är. Jag ha haft sims 2 hemma sen i höstas men ha aldrig orkat. men nu tänkte jag sätta mej in i det. men usch vad fula hus jag gör...
    En kompis till mej ha byggt hela städer där hon gjort alla sina riktiga vänner från real life å försöker leva dem som våra karaktärer. de är rätt kul. lite får hon dock ändra sej jag är ju 2 barns mamma i hennes värld redan.
    *Stolt mamma och Ålänning*
  • Pink Rose

Trossens mamma
    Jag förstår Jag har aldrig tålamod att göra egna hus, därför laddar jag ned de som passar mig istället. Mycket enklare Vissa hus har bara väggar och golv, medans andra är helt möblerade. Brukar ladda ned ifrån: www.modthesims2.com Man måste dock bli medlem, men det är gratis

Ja, det är himla kul att göra sig själv Speciellt att se hur ens barn ser ut och när man får barnbarn!

• Trossens mamma
    Pink Rose Ska kika där

Jag blir så sugen på å göra bra ifrån mej jag med då alla säger hur de lyckas...Räcka ut tunganFast de kanske mest sitter å spelar å spelar jag ha varit mkt på fl. men som sagt jag får väl börja ge mej sjutton på å spela ox emellan
  • Pink Rose

Precis
    Annars så kan man fuska till sig x antal 100.000 simdaler genom fusk om man vill.

Väldigt lätt att bli beroende, precis som med FL

• Trossens mamma

Ja simdaler fuskar jag nog till mej

• Pink Rose
    Perfekt! Lycka till med spelet och hör av dig här om det blir problem
  • Trossens mamma

Tack Kyss

• PrincessOfIce

Trossens mamma och PR: Jag kan rekommendera denna sidan: http://mikeinside.modthesims2.com/#sims2
    Det är en kille från Australien som är enormt bra på att bygga hus..
    Han har byggt ett hobbithus (Från sagan om ringen) och sitt eget hus bland annat...
    Tror nog att ni kommer att tycka om husen på hans sida..

• Lady Namárië

Trossens mamma--> Det är svårt i början, särskilt om man har många simmar i huset. Första gången jag hade en gravid sim höll både hon ch jg på att avlida, och resten av familjen gick ner på röd aspirationsnivå. Men om man övar lite (och använder pausknappen flitigt) lär man sig snart.

You can't take the sky from me.
Svar på tråden Sims 2 - tråd 4