• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • Tillififf

Var kan man ladda ner objekt till Sims 2? Var så länge sen jag spelade...

~ * Mamma till världens finaste Nea * ~
  • Laire

Hm... Är fundersam!

Jag spelar med min familj, blir befodrad väldigt ofta (ca var tredje dag), allt går som på räls.

Så skaffar jag barn och sedan dess har jag inte befodrats en enda gång! Trots att alla poäng är uppfyllda och humöret på topp. Någon mer än jag som varit med om det?

Kärleken går dit den vill och inte dit den skall.
  • Lady Namárië
    sundsvallstjej skrev 2006-06-20 14:28:08 följande:
    Hm... Är fundersam! Jag spelar med min familj, blir befodrad väldigt ofta (ca var tredje dag), allt går som på räls.Så skaffar jag barn och sedan dess har jag inte befodrats en enda gång! Trots att alla poäng är uppfyllda och humöret på topp. Någon mer än jag som varit med om det? Kärleken går dit den vill och inte dit den skall.
    Har du tillräckligt många vänner, då?
    You can't take the sky from me.
  • Laire

Japp, allting stämmer.

Det knäppa är att befodringarna slutade för båda när hon blev gravid. Fundersam

Kärleken går dit den vill och inte dit den skall.
  • Pink Rose

Violett
    Tyvärr så finns det nog inget fusk som man skriva in för att tiden ska gå fortare och att man slipper själva tiden.
    Har dock laddat ned en sak som gör att man kan välja att få de jobben som utbildningen låser upp, trots att man inte har gått på universitetet.

• Pink Rose

Sundsvallstjej
    Hur är statusen på jobbet? Det finns ju en mätare i jobbfliken som visar det där. Och de kanske inte är på platina nu efter de har fått barn och det har nått med det att göra?

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4