• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • aud

Men gud, jag kan itne läsa :D Jag är väl för trött.
    Har du packat upp filerna då? Jag har för mig att man måste göra det när man drar hem från sims2.com.

• missteddy

jo jag har packat upp dem det är därför jag är så förvirrad att det inte funkar. det kostiga är att möbler och allt annat funkar men inte kläder och sådant

• aud

Man laddar ju aldrig hem kläder, utan gubbar (som kläderna följer med), så är du säker på att du gjort rätt där? Det är aslänge sedan jag laddat hem något så jag har itne hela proceduren färskt i huvudet.

• missteddy

om man tycker ladda ner på gubben som har de kläderna och sedan packar upp dem ska de väl funka då ?

• aud

Ja det tycker jag. Vänta, jag ska gå och ladda hem något och kolla.

• aud

Har du The sims 2 bodyshop package installer?

• missteddy

jag tror det ! visst är det den som jag får upp när jag dubbelklika på filen... en blå ruta ?

• aud

Japp, och du väljer install antar jag. Ja då vet jag verkligen inte varför det inte fungerar. Ibland när man laddar hem saker måste man tillåta dem att visas i spelet. Alternativet kommer då upp på samma ställe där man väljer stad att spela i. Har du sett något där kanske?

• missteddy

inte vad jag kan komma på jag får be sambon i morgon om han kan komma på vad felet år! jag får tacka för hjälpen

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4