• Dino78

Disneyklassiker

Jag kan väl inte vara den enda som älskar Disneyfilmer! Vilken är er favorit? Har bara tagit med klassikerna, de tecknade. Så de animerade finns inte med. Finns även ett antal filmer ytterligare som jag inte tag inte tagit med här, så som Pank och fågelfri, men de anser jag vara lite mindre kända. Så ni får helt enkelt hålla tillgodo med dessa!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Disneyklassiker
  • Koff

Alice i Underlandet, den är så skruvad.

• Morgard82

Skönheten och Odjuret är min absoluta favorit!!!

"Den risken är så liten att den är försumbar. Med det menas att den finns inte, fast bara lite"
  • Dino78

Usch, Alice i underlandet...jag hade en traumatisk upplevelse när jag såg ostronavsnittet
    Skönheten & Odjuret ÄLSKAR jag, citerar ofta ur den filmen. Visste ni att den filmen innehåller citat som går att använda i alla lägen

• giz

lejonkungen
    kan man annat än älska pumba?

I´m a bitch, so what......=)
  • Willow 82

Röstade på den lilla sjöjungfrun, var helt besatt av den när jag var liten Gillade dock Oliver och gänget mkt också

• Smultron och glass

Robin Hood är min favoritfilm! Men Djungelboken är riktigt rolig också. Bambi är också hur mysig som helst, och Lejonkungen. Dumbo är ju för söt, och mössen i Askungen är hur gulliga som helst.

Jag gillar tecknat

• Dino78

Den sämsta tycker jag är Atlantis...den blev jag riktigt besviken på. Skattkammarplaneten är ruggigt bra. Alla är ju egentligen kanonbra.

Svar på tråden Disneyklassiker