• Dino78

Disneyklassiker

Jag kan väl inte vara den enda som älskar Disneyfilmer! Vilken är er favorit? Har bara tagit med klassikerna, de tecknade. Så de animerade finns inte med. Finns även ett antal filmer ytterligare som jag inte tag inte tagit med här, så som Pank och fågelfri, men de anser jag vara lite mindre kända. Så ni får helt enkelt hålla tillgodo med dessa!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Disneyklassiker
  • gealach
    Meline skrev 2006-05-15 21:19:20 följande:
    Vad är förresten Taran och den magiska kitteln för någon? Har aldrig hört talas om... Och Basil mus? Är det sådana dära moderna påhitt?
    De kom på 80-talet, båda två. Två av de filmer jag inte sett...
  • Hea

Många bra! Mina favvisar är Lejonkungen, Skönheten och odjuret, Aladdin och Lilla sjöjungfrun. Men rösten får gå till Sjöjungfrun

• tahira

Åh sköneten och odjuret Glad

If you can't be good, be careful.
  • Prinsessan Tindra

Min syster samlar på Disneyklassiker så nu har vi fått hela samlingen till vår dotter. Det är så många som är bra men jag röstade på Den lilla sjöjungfrun. Den är så vacker tycker jag. Min dotter gillar Mulan bäst just nu. Det svänger från vecka till vecka.

• Meline

Aha, inte så moderna alltså... Får väl ta en disneykväll härhemma och hinna ifatt med alla filmer man missat.

• Tesie

Det är Robin Hood jag vill ha!

Robin Hood har varit min favorit sedan jag var en tiny tiny liten skit!

• Hella28

Jag gillade verkligen Djungelboken när jag var mindre, har sett den oräkneliga gånger..så jag lägger min röst på den!

• mammutten81

Jag säger bara: havet är djuuuupppppt!

• Gonta

Tycker om dom flesta, jag bara älskar Disney filmer...
    Men den jag tyckte mest om när jag var liten och som min son älskade är Bambie

Svar på tråden Disneyklassiker