• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Malin och Micke

tror nog att denna tråden var först.. fast jag är inte säker.

• xxmeyaxx

Jag blir ärligt talat vrålförbannad på att somliga länder ALLTID får vara med i finalen och SLIPPER kvala, bara för att dom sponsrar så mycket pengar till ESC varje år.

Storbritannien
    Spanien
    Frankrike
    Tyskland

alla dom kom på sämre platser än Sverige förra året - ändå slapp dom kvala. Det ska fan vara rättvist! ALLA ska kvala om dom inte toppar listan!

• Maijlo

Det var ju de som startade hela tävlingen såvitt jag minns...

Nu måste jag kolla in Silvia!

• Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2006-05-20 12:49:16 följande:
    Jösses! Island är i farten igen!www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,8286...
    Jag dööör av skratt hahahaha

Detta var det bästa:

"Jonatan Gardarsson, chef för Islands delegation, ser dock annorlunda på incidenten:
      - Dansaren knackade bara på dörren för att han ville gratulera Carola. Dörren som gick sönder var dåligt klistrad, det handlade inte om sabotage."

*LOL*
    Beckah -82, mamma till ♥ Victor ♥ -98 hemsida: busig.sida.nu
  • xxmeyaxx

Men oavsett om dom startat tävlingen eller inte, tycker jag att det är fusk att dom ska få slippa kvala. *morr*

• xxmeyaxx

Beckah, så dålig bortförklaring.

• Maijlo

Jag tror aldrig att en dörr någonsin tidigare har gått sönder bara för att någon har knackat... Det blir nog en kul kväll! Carola hes dessutom! Vad som helst kan hända. Kanske floppar hela tillställningen och typ Litauen vinner... Fast då blir några här i tråden helnöjda i a f.

• xxmeyaxx

Jag måste ha hit folk att titta på ESC med.

Vad som helst - kan hända.

• Maijlo

Jag ser det framför mig; en stupfull Silvia Night stormar scenen mitt i Carolas bidrag och skriker på något som liknar h*r* och stjäl en av hennes guldflaggor innan hon rymmer med Rysslands gullgosse och den manliga programledaren.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!