• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2006-05-19 16:48:46 följande:
    Beckah:EXAKT min mening Och förresten - Carola - härma andra? Lägg ner.
    Kan tänka mig att Carola dock viskat en och annan kommentar till Sylvia med tanke på Carolas tro och Sylvias hån mot Gud så därför måste Sylvia hämnas

TROLIGT att Carola skulle hoppa i säng med någon hahahahaha
    Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • xxmeyaxx

Haha, ja.. det kanske hon har gjort (Det om Gud) Silvia sa att Carola var en vidrig människa *rycker på axlarna*

• Malin och Micke

asså många har sågat Litauen men jag tyckte faktistk att låten var riktigt riktigt bra. jag tyckte att den var häftig och så hade den en effekt som en låt i ESC ska ha - man ska kunna sjunga med i den nästan omedelbart! och nu kan jag låter utantill efter att ha hört den en gång och har den i huvvet.. SÅ ska en ESC låt vara.. fast det vinner nog inte.

• Maijlo

I de djupaste vattnen... Skämt å sido så verkar Silvia göra allt för att synas.

Vad handlar texten om i Bosniens låt, du som kan språket? Det enda ordet jag förstår är Leila och Rosmarin.

• suzolina

majlo här är en översättning på engelska , låter lite torrare än på bosniska men så är det med översättningat

Down a field, a scent of wind
    And pain follows me like a shadow
    Are you sighing after me somewhere?
    where are you hidden from me?

Place rosemary behind your ear
    And a flower from an old fountain
    Layla, could you love another?

Dove, my dove
    Bring her tears instead of a song
    If they ask your hand in marriage tomorrow
    know that I won't be there

Sorrows are easily forgiven
    But only love never is
    Could you love another?

Dove, my dove
    I'm leaving, as if guilty
    For loving who I'm not allowed

Dove, my dove
    I'm leaving, as if guilty
    For loving you who I'm not allowed
    For loving you leyla

• Malin och Micke

men allvarligt.. haha.. vilken patetisk människa!! visst jag gillar inte Carola och tror inte att hon gjort det. och OM hon skulle göra så så skulle dom ju knappast göra det i en bil!! :-P haha

• Maijlo
    Tack! Vilken vacker text! Hans fru kan skatta sig lycklig.
  • xxmeyaxx

Malin och Micke: Men det spelar ju ändå ingen roll OM hon ska ha haft sex med honom för Stockseluis bestämmer lika lite om vilka som går vidare som resten av svenska folket. Vill han att någon ska gå vidare, får han också slå en plingeling på sitt favoritbidrag.

• suzolina

majlo : alla hans låtar är helt underbara , speciellt baladerna...hheheh som ni märker så är jag helt fascinerad av honom även om jag fick en chock hur gammal han blivit jag var ju så kär i honom när jag var typ 5 år
    och för en gång skull så har vi en bra sångare och bra låt och fin koreografi ..förra året vägrade jag titta på eurpvision pga av bosninsk bidrag

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!