• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Nutz

Jennie

Sådär räknade jag med nyss men var tvungen att få det bekräftat

Oki..Då har jag till 22.15 på att ta mej hem!Nu litar jag på er,oki! *skratt*

• Jennie med ie

Så om hon uppträder kl 22.12 så får jag stryk?

• Nötkaka

Ha ha! Själv tyckte jag att det var skitkul att Litauens låt gick vidare .
    Den är så dålig så den blir bra . Väldigt lätt att komma ihåg och på något sätt så driver den med hela tävlingen.

• Fiafisen

Det är ju faktiskt inte helt omöjligt att hon vinner... Men jag röstar mer på topp 5 kanske. Det finns för många länder som röstar på varann och Sverige har inte tillräckligt med grannländer för att klara det... Men det är ju helt klart en av det bättre låtarna som är med. Blir det inte topp 10 så är det ju pinsamt dålig musiksmak ute i Europa... eller? Jag hoppas lite på Finland. Grymt skön låt! Laddar med pizza och mys!

• Nutz

Topp 7 har jag gissat på!
    Får se om det håller,men jag kan inte tänka mej att hon skulle hamna på en sämre placering än så..

• Jennie med ie

Jag har tidigare gissat på 12-13 nånting. Men nu när en del bra låtar inte kom med till finalen så börjar jag liksom undra Så nu gissar jag top 10. Mellan 5 och 10. Enligt min egen smak är hon med nöd och näppe bland de 10 bästa i finalen.

• Herbina

Ja tror nog att Carola har chans att vinna, hon är såå bra!
    Själv bor jag i Finland och blev förskräckt när Finland röstade på Lordi i uttagningen här...
    jag trodde folk blivit galna!

Iallafall, visst är det roligt att Finland har kommit med såhär långt...
    Sången är på ett sätt bra, men de borde nog klä sig lite mindre monsteraktigt!

Jag hoppas också på Rumänien och Malta!

• Fiafisen

Nä, om klassen på de andra låtarna är samma som i kvalet borde hon verkligen klara det. Sen är det faktiskt ett rätt bra framträdande hon gör...

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!