• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • suzolina

jag vet att jag kommer att rösta på bosnien , är född där och detta är första gången man inte skäms över bosniens bidrag...sen tycker jag låter är så bra men det handlar lika mycket att förstå texten som att höra på musiken...

• Kanelflicka

Suzolina, Bosniens bidrag var fin även om man inte fattade orden

• Sammet

suzolina: Bosnien är min favorit!
    Så vacker och snygg låt. Jag behöver inte alls förstå vad han sjunger, melodin och rösten gör allt
    Så gillar jag att det är en touch av etnoklanger i!

• suzolina

ooj vad roligt att höra att ni tyckte om den...jag tycker oxå den har lagom mycket av etno , risken är ju stor att det blir för mycket och hans röst är så vacker...längtar tills han kommer till swe igen och gör en koncert kan tänka mig att han sjunger denna låten med ...

• BabyJia

Lyssnar på skivan nu å jag har fastnat starkt för Cyperns låt...tycker den e så fin.

• xxmeyaxx

ang. Jostein .. han snackar ju ALLTID skit om Sveriges bidrag.
    Aldrig kan jag minnas att den människan har varit positiv till Sverige.

• xxmeyaxx

FÖRRESTEN..

är det någon mer än jag som har läst Aftonbladet idag?
    Silvia Night (Island) anklagar Carola för att ha härmat henne sedan dom kom till Athen PLUS att Carola ska ha fuskat sig in i finalen genom att ha haft sex med Svante Stockselius (ESC högsta höns) i en bil utanför Carolas hotell. Silvia ska tydligen ha sett det med egna ögon, påstår hon.

• Beckah82
    suzolina skrev 2006-05-19 15:07:50 följande:
    jag vet att jag kommer att rösta på bosnien , är född där och detta är första gången man inte skäms över bosniens bidrag...sen tycker jag låter är så bra men det handlar lika mycket att förstå texten som att höra på musiken...
    Nä precis, skämmas behöver du VERKLIGEN inte! Låten är underbar!!!!
    Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • Beckah82
    xxmeyaxx skrev 2006-05-19 16:46:17 följande:
    FÖRRESTEN..är det någon mer än jag som har läst Aftonbladet idag?Silvia Night (Island) anklagar Carola för att ha härmat henne sedan dom kom till Athen PLUS att Carola ska ha fuskat sig in i finalen genom att ha haft sex med Svante Stockselius (ESC högsta höns) i en bil utanför Carolas hotell. Silvia ska tydligen ha sett det med egna ögon, påstår hon.
    Hahaha yeah right...för HON är ju verkligen den mest trovärdiga av människor *lol*
    Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • xxmeyaxx

Beckah:
    EXAKT min mening Och förresten - Carola - härma andra? Lägg ner.

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!