• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Maijlo

Eventuellt från den grönhåriga polacken också vara med på ett hörn.

• Joona

har ni lyssnat på låtarna här?

www.escsweden.com/esc.htlm

Jag gillar rumäniens låt och bebben i magen gillar danmarks! Carola har ju ingen chans låten drar lixom igång direkt, så den kan inte öka mer o mer som brukar vara vinnande när det gäller esc, tänk på danmarks vinnar låt den drar tag i en lixom fly on the wings of love menar jag!

Spelar de låtarna på radion sen ? Vilken kanal i Norrköping?

• Muminmamman

Men visst påminner Rysslands bidrag om nån gammal Da Buzz-låt?? *nynnar men kommer inte på texten*

• Joona

Min länk var ju skit dålig hehe Nk80 din var mycket bättre

Behöver ju inte lyssna på radion, tänk vilket underbart dator samhälle vi har

• Jennie med ie

Vinner Carola?
    -Nope.

Gräsligaste outfiten?
    -Hittills får jag väl säga Silvia Nights Island.

Tjusigaste outfiten?
    -Jag har inte hittat nån riktigt tjusig klänning i år...

Tabbarna och misstagen.
    -Att skicka carola...

Sjunger någon falskt?
    -Ja OH ja!

• Malin och Micke

blir väl som förra året.. trodde faktiskt att vi skulle placera oss bra men fick ju kvala in i år..

• Sarasnaran

Nej en riktig festblåsa saknas i år tycker jag.
    Belgien kommer vä närmst av det jag sett men den gillade jag inte den heller. *fnys*

Carola har tappat rösten!

Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Jennie med ie

Jag köpte ESC skivan idag. Och har t ex lyssnat på Finlands låt utan att SE dem för första gången. Och nog katten är låten BRA.. Det har jag tyckt innan också men inte varit säker på att deras "utstickande" inte påverkat mitt omdöme *s* Sen kan de både vinna och förlora på att se ut som de gör men jag stendiggar den. Och dem...

Annars tycker jag Greklands låt är stark, synd att hon i videon ser ut som en h*ra bara... Hoppas hon ser lite mer smakfull ut på scen. Rysslands är bra, men synd att hans dåliga engelska uttal förstör lite... eller ganska mycket...

Fast flera av mina favvisar gick inte vidare, Andorra (Sense tu, kraftdull ballad av en kraftig kvinna) och Estland (Sandra sjöng bättre än Carola dessutom) t ex....

De jag gillar bäst är sällan de som ligger i top, fast de senaste två åren har varit undantag I år tror jag mycket på Rumänien och Ryssland, tror att nån av dem vinner. Får jag bestämma av de två så: Ryssland.

• Jennie med ie

"Carola har tappat rösten!"
    det hade jag också gjort om jag skrikit sådär...

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!