• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • CeeJay

Alltså helt ärligt; Ville NI att Litauen skulle gå vidare? De där buttra gammla gubbarna som sjöng falskt och sen fick spel och "dansade" som ett bi hög på red bul....

• MiaB72

Estland och Belgien skulle tagit en plats tycker jag - bort med Litauen!!!!

• lishe

Äsch jag är ensam med min tvååring på lördagkväll (mannen jobbar)! Känns lite deppigt att inte ha någon att kommentera med!
    Tur att ni finns!
    Jag tänker natta sonen, ladda upp med godis och flytta på tvn så jag kan sitta framför datorn med er som sällskap!

• lishe

Vi röstade på Ryssland men är förvånade att inte Belgien gick vidare! Förvånad
    Bosniens bidrag gillade vi också.

• lishe

Carola kändes mycket säkrare under den svenska uttagningen. Hon har verkligen en fantastisk röst! Synd att hon botoxat bort vissa ansiktsuttryck.....det saknas liksom något.

• Zweet
    Felicia & Agnes, mamma älskar er!
  • Maijlo

Litauen - jag tror jag skrattar ihjäl mig! Vem har röstat på det bidraget?

Jag blev faktiskt positivt överraskad av Carola igår. Jag är verkligen inte ett Carolafan utan snarare tvärtom.

Gårdagens chock tycker jag var att Belgiens kanonlåt missade finalen. Det var en total överraskning för min del.

• Zweet

vart hittar man vilka som gick vidare? missade det..

Felicia & Agnes, mamma älskar er!
  • lishe

kopierar från en annan tråd och hoppas att det stämmer
    1. Ryssland
    2. Makadonien
    3. Bosnien & H.
    4. Litauen
    5. Finland
    6. Ukraina
    7. Irland
    8. Sverige
    9. Turkiet
    10. Armenien

• SpecialK

woops.. hoppsan, inte var det Serbien inte :)

jag röstade iaf på Litauen bara för att det kändes som om det var en "pisstake" på hela melodifestivalen i sig, att man faktiskt kan komma med i en sådan stor festival med en såda låt liksom... något att skratta åt.. det har blivit något så ekonomiskt viktigt för länder att de hyr in folk från andra länder som ska sjunga åt dem, och har man för mycket kläder på sig så vinner man inte.. tycker liksom själva idéen har gått åt skogen.. synd, för jag gillar verkligen ESC, hoppas kvaliteten kommer tillbaks!

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!