• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • SpecialK

nån som vet varför alla buade när Island gick upp?

• Maijlo

Hon har betett sig riktigt divigt och varit väldigt otrevlig mot många. Jag misstänker en smutskastningskampanj...

• SpecialK

aha.. tack! Här är ngn som verkligen inte hänger med :)

• Missisola

Alltså....Island.... Tror hon att hon är arvtagerska till Björk eller???

EbbaBebban 4-ever
  • Maijlo

Hon ville göra en parodi på Paris Hilton fenomenet, det var i varje fall vad de sa på förprogrammen på teve. Jag tycker att det var synd att hon sabbade det hela genom att vara dryg och otrevlig. Annars hade jag föredragit hennes skämtlåt ungefär tusen gånger mer än Litauens om det nu är ett plus att ha en joker med till finalen.

• Missisola

Blev lite förvånad att selma hade gjort koreografin till låten...hon är ju bra..men men...hmmkanske ska bara sjunga..

EbbaBebban 4-ever
  • Åke Vilse

Jag tycker att Carola är en otäck människa. Jag tycker hon är konstig. Hon får hela min kropp att protestera så fort jag får syn på henne.
    Men när människan sjunger så får jag ståpäls. Har inte räknat ut än om det beror på att jag tycker att hon är otäck eller för att hon faktiskt sjunger bra

• Malin och Micke

carola är uppväxt här där jag bor så jag har fått höra en hel del.. min pappa har tex berättat att han var på samma fest som henne och då stod hon full på ett bord och dansade och var på vippen att klä av sig - detta efter att hon vunnit med fångad av en stormvind och pratat om bibeln och gud i tv.. tycker inte riktigt att dom 2 matchar. visst får man ju festa och dricka när man är kristen men hon ska tydligen ha uppträtt ganska så illa på den festen och jag vet många fler som säger att hon iaf DÅ var "skenhelig"

• SpecialK

Bara att spruta in botox och göra om tandfasaderna går ju inte hand i hand med bibeln. Trodde man skulle vara glad för kroppen man fått osv osv. kanske har jag fel?

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!