Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

här är en till som är jättetrött. fre-lör och lör-sön sov jag väl sammanlagt 10 timmar... och så har jag kört nästan 60 mil i helgen. bröllop är trevligt men man blir så trött.

• mira

Grattis lilladraken.

Oops vilket åskväder det blev... tur man hann in från lunchen.

• mira

före detta läkarstationen har jag fattat det som? har inte varit där men det ligger vid stadshuset nästan fast på andra sidan ån... nära vattenfallet.
    Rosengatan 15
    www.ltblekinge.se/default.aspx&pageID=341&parentID=1&visasida=15

• mira

Och vi flyttade en trappa ner. Det är nästan värre att inte packa ordentligt... och vi hade då nån månad när vi hade båda lägenheterna. Så stökigt att flytta på det viset. Men samtidigt vill man ju inte packa ordentligt när man inte ens ska utomhus med grejerna...

• mira

hehe ja det hade varit nåt. födas 060606... gärna kl 06:06 på morgonen med.

• mira

förstår att vi börjar bli riktigt många på fikaträffen nu...

brunnsparken har också hallarna med tak över. vet inte riktigt hur mysigt det är att sitta där och fika i regn iofs men det går ju. brunnsparken har sin loppis på söndagar så på lördagen borde det funka.

• mira

om ni vet var själva parken ligger ska ni nog hitta. när ni svänger över ån (hm antar att ni kommer från det hållet) så kör ni rakt fram direkt in i själva parken. då har ni wienercafét på höger sida och lite längre fram har ni parkeringen till höger den med. ovanför i backen står en stor vit häst - det är den som kallas bäckahästen.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3