Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

har alla andra gått och lagt sig eller får ni inte en syl i vädret?

• mira

Inte höggravid och tvätten fixade jag igår... men sambon jobbar tills i natt och en överenergisk tvååring här.

• mira

vi har nog lite udda uppdelning just nu - sambon städar och jag tvättar. dammsugningen där mellan turas vi om med. disken likaså. lagar mat är det nog mest han som gör - jag tycker det är så tråkigt.

• mira

här har inte hänt nåt sen jag åkte... cyklade och badade i sjön med lillan. det var ljummet - så skönt. synd att lillan är en sån badkruka, fick locka länge för att få mig ett dopp - vill ju inte gå för långt ut och inte ha koll på henne.

• mira

härtorpssjön. ska man cykla får det ju bli något när och är inte så förtjust i ekenäs som annars är närmaste havsbad.

den som undrade över hundbad, såg i blt att alla kommunala badplatser i ronneby är hundar inte tillåtna och då även härtorpssjön, såg skylten där idag. man får bada vid nån annan strandkant vid sjön.

• mira

man kan aldrig få för mkt glass. en glass om dagen håller doktorn borta... hm - visst var det så?

• mira

hänga upp blöta gardiner? tja alla sätt är bra utom de dåliga. lät så kul bara.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3