Bebis i Blekinge 3
Ett stort grattis till LillaDraken. Jag förstår att du har njutit av din lille Noah och struntat i oss. Det har du gjort rätt i!! Visst är det mysigt att bara snusa nyfödd.
Ett stort grattis till LillaDraken. Jag förstår att du har njutit av din lille Noah och struntat i oss. Det har du gjort rätt i!! Visst är det mysigt att bara snusa nyfödd.
eio: Jag tror att jag såg dig vid förlossningen idag....jag var vid parkeringen vid ca 09.15. Hade du en vit "jacka" eller vita byxor...minns inte riktigt. Jag hade Märta i famnen i en rosa filt.
Glömde förresten: Till fikaträffen tar jag bara Märta med mig. Just nu är det jobbigt att ta både Märta och Agnes eftersom Agnes slår sin lillasyster.....(hon är såååå avundsjuk).Jag ska ta en heldag med bara Agnes framöver, det är nog vad hon behöver.
Grattis jcmk till din lille son! Hoppas att få se bilder snart!
Ohlsson: jag noterade att du var känslig för gluten och laktos...jag brukar alltid baka mjölkfritt men är det potatismjöl som gäller för gluten eller?
Låter trevligt med Brunnsparken också.....ett annat alternativ är ju Vämöparken, där finns ju djuren och lekplatser för barnen.
Men jag är öppen för alla alternativ.
Jajamen....på mors dag satt vi under taket på scenen med vår fika! Dock kan det vara problem på lördagen...det är loppis där på lördagar. Minns inte riktigt heller hur scenen nere i backen är, tror inte det är tak där.
Håller med Tate. Däremot vet jag vart parkeringen till Brunnshotellet är. Sen har jag för mig att det ligger en parkering vid det där huset med myrorna....
eio: Jag uppskattar att du kallar mig för klok kvinna......känner mig inte särskilt klok just nu.....har fått vaising på min struma.
Mormor: jag tror att Jysk har en billig och bra skötväska....de hade det i alla fall när jag väntade Agnes.