Inlägg från: lönnemåla |Visa alla inlägg
  • lönnemåla

Bebis i Blekinge 3

Vill bara önska er en trevlig midsommar!!!!

• lönnemåla

Ska till Ullared och Gekås den 4 juli.....
    Har dessutom hört att Göteborgs Kex ska ha en billig affär där med andra sortering....ngn som vet?

• lönnemåla

Vikkis: Jag är på jakt efter billiga strand och badleksaker till mina barn...kan du kolla Gekås?

• lönnemåla

evaeng: Den 28 juni öppnar IKEA i Kalmar!!!!! Nedräkning pågår.

• lönnemåla

mormor: Vilken gullig mage, den växer som den ska. Visst är det ljuvligt?

jordgubben: Tackar för länken. Ska kolla den.

• lönnemåla

Stumpan: Då kanske vi ses i Ullared, jag åker på tisdag och stannar till onsdag. Ska bli jättekul.

I helgen är det Landsbygdens dag i Sälleryd med massor av aktiviteter. Jag kommer att stå där och sälja ut mitt lager av plast. Har varit TupperWare säljare, kommer att ha kraftigt sänkta priser........

• lönnemåla

Vikkis: Tycker oxå om din dopklänning!

• lönnemåla

Nedräkning......I morgon bär det av till Ullared!!!!

• lönnemåla

Tate: Jag har upplevt samma fenomen när jag väntade mina barn. Man ser magen växa och tycker att det är ljuvligt.........men så råkar man passera ett skyltfönster eller dyl och upptäcker att det växer lika mycket där bak! Jag är fn 25 kilo ifrån min ursprungsvikt, visst är det underbart!!!!!!

• lönnemåla

Hej allesammans!
    Nu har jag hämtat mig från Ullaredsresan (tis till ons). Vilka fynd jag gjorde!!!! Vad sägs om en komplett dockvagn med skötväska till Agnes för 89:95?? Eller en rosa superman body till Märta för 9:95? Eller en Alfons Åberg joggingdress till Thilde för 19:95? Eller en amningstopp för 29:95?
    Vad det gäller värmen så är den olidlig i Lönnemåla oxå och stranden med Agnes är ingen hit, det barnet har inga hämningar!!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3