Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Stumpan: jag har symaskin, så om du vill ha hjälp med lakan eller annat kan du komma hit.

• Bibabba

Annione: just nu hade det ju vatt bra om IKEA byggts i K-na i stället för Kalmar, som ju diskuterades för några år sen...
    Har det regnat mkt här eller? Behöver man inte vattna rabatten då alltså?

• Bibabba

mampa: länge sen jag var i Älmhult, så jag kommer inte riktigt ihåg hur det ser ut där. Vi har släkt i Linköping o Jönköping så vi brukar mest handla där.
    Personligen tycker jar att två-vånings IKEA funkar bäst (Kalmar är enplans) för då kan man välja att hoppa över möblerna om man bara ska ha småplock. När vi stod på tag själv lagret igår kom jag på att jag ville tillbaka till Banens IKEA och Tvärtom till Work-IKEA. Det gick väldigt smidigt pga att genvägen gick i princip rakt över, men många avdelningar hade varit knepigare pga hur de har utformat varuhuset.
    Tror ni får åka dit och bilda er en egen uppfattning helt enkelt!
    Man ser ju alltid saker annorlunda på nya IKEA pga hur de skyltar varorna.

• Bibabba

Jasså ni är inte vakna än??? Själv blev man väckt av dörrklockan vid 8 när grävgubbarna ville lämna grus MORR!
    Ingen Annione här idag?

• Bibabba

jasså? kanske träff på BB med Veras bebis då?

• Bibabba

Gomorron Mormor.
    Mår bra, ingen halsbränna än så länge.
    Känner för att bada lite nu när solen skiner, men hur är det med koleran egentligen? Någon som diskuterat risker med sin BM?

• Bibabba

jag älskar oxå att bada, och detta är nog vår sista chans till en ½ dag på stranden denna semester, pga att regn väntas i helgen.
    Måste va svårt när man har barn, går ju inte att förklara att det kan va farligt att bada.

• Bibabba

du får bada benen först, sen mitten o sen armar o huvudet

• Bibabba

Ingen Annione ännu, och det är ju ovanligt då här dax! hon är nog på BB!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3