Inlägg från: Bibabba |Visa alla inlägg
  • Bibabba

Bebis i Blekinge 3

Annione: jag kan med stor säkerhet säga att din bebbe inte såg på TV4 kl 21 idag. De hade ett program som hette för tidigt född
    Jag såg det, och sa till Pyret på skarpen att rymningsförsök före november kommer straffa sig senare!

• Bibabba

Lönnemåla: om jag fikar hos dig lär jag gå upp ett o annat kilo mer än önskat under denna graviditet

• Bibabba

Annione: se det positivt - din bebbe är en individ som tänker igenom alla viktiga beslut noga, och inte gör något förhastat Bra egenskap senare i livet, ibland känns inte riktigt som om jag har den....

Tate: kollar de inskrivningsvikt på förlossningen? Värrst vad de där hemska siffrorna på vågen är intressanta nu för tiden Jag slängde min trasiga våg när vi flyttade för 2 år sen, och har inte köpt någon ny pga att jag anser att alla vågar visar fel, finns inte en möjlighet att de där siffrorna på nåt sätt stämmer på mig!

• Bibabba

Viktfixerat alltså
    Jag är inte så intresserad av själva siffrorna, utan mest av +/- kilon.

• Bibabba

Tristanya: nä det är ju inte så kul om den skulle dyka upp när det är långt till närmsta toa + mensskydd. Dessutom skulle du ju kunna va gravid utan att veta om det, eftersom du inte vet när du ska testa....
    Lycka till

• Bibabba

Blir ju dyrt att köpa test hela tiden bara, men man kan väl lämna in gratis på MVC tror jag. Sen får vi väl hoppas att du känner några grav-symptom.

• Bibabba

Lönnemåla: ska ni till Kalmar-IKEA? Dit ska ju jag o Tvärtom oxå imorgon! vi kanske ses där i så fall.
    Gonatt på er.

• Bibabba

Annastar: välkommen till de glada Blekingemammornas gäng. Kul att du som gammal Blekingebo hittat hit.

Pyjamas: Ja då blir det värsta rusningen där. Vi skulle hyrt en buss o åkt hela gänget! Se upp IKEA, här kommer Bebis i Blekinge!

• Bibabba

Nä men Annione, är du här idag me! Superenvis bebbe!
    Vart ska ni åka o titta i afärer? Karlskrona? vore ju åt rätt håll om bebben skulle få för sig nåt.

• Bibabba

Eio: din madrass är inhandlad. När Tvärtom pratade med dig o lovade att köpa madrass hoppades jag att det inte var till dubbelsängen, för den hade inte fått plats i bilen!

Ang lakan så har ju IKEA som sagt specialmått, vilket även gäller lakanen. Tänk på det innan ni handlar där! Jag väntar med lakan till säng är inköpt.

Har aldrig nånsin sett så mkt folk på IKEA förut! Alla som haft lånbgt till IKEA innan hade bestämt sig för att åka till det nya nu, och vädret gjorde väl sitt till. Vad sägs om att stå i kö 25 min innan man ens kom fram till brickorna i restaurangen, coh sen få kalla köttbullar o gå och klaga! Tur vi var två!

Ang mammakläder så har Lindex på Amiralen detta, men ej strumpbyxor som finns i stan däremot. Jag tycker HM har bästa mammakläderna!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3