Inlägg från: Annione |Visa alla inlägg
  • Annione

Bebis i Blekinge 3

Blekingetösen: Nej jag tjatar inte så mycket på bebben om att komma ut. Vi säger mest saker i stil med: Oh det där ser väl kul ut, synd att bebben inte är ute å kan se det.

• Annione

Jordgubben: Jo det är bra att ha fikabröd, om inte annat för att tröstäta när bebben vägrar komma ut

• Annione

Jag föredrar tabletter eftersom det är lätt att ha med sig!

• Annione

vera: jo vi försöker med det oxå. Pekar lite extra på bebbar på stan och säger att det ser ut att vara skönt att ha så mycket plats att röra sig på... Men de har nog en liten pakt din, jordgubbens och min bebbe. Så de kommer nästa v alla tre.

• Annione

Ja det blir som skum, men det lindrar så jag tycker att det är värt det. Men som med allt annat. Smaken är som röven, klöven!

• Annione

marmelade: Jag hade ju bf 22/7. När jag var hos bm i torsdags sa hon att bebben låg mycket långt ner och att den var lite fisig som inte kom ut när den ändå var så långt ner. Men inte lyssnade den på det inte

• Annione

Bra Vera! Jag hoppas på att få min plats ikväll... Men bebben verkar inte vara med på det...

• Annione

vera: om min bebbe inte har kommit när du är klar på tisdag kan väl din bebbe ringa och prata lite förstånd med min?

• Annione

Tate Visst är det skoj. Jag når ju fortfarande till golvet. (Men jag kunde ju lägga handflatorna i golvet innan.) Bm sa: Åh du kommer vara så graciös sen efter förlossningen eftersom du rör dig så bra nu! Jag garvade som tusan när jag berättade detta för sambon, graciös är inte ett ord som ingår i den vanliga beskrivningen av mig själv.

• Annione

Tate: Elefantsjön har jag påbörjat du kan ju ingå där om du vill

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3