Bebis i Blekinge 3
Såja flickor lugna ner er nu! Alla får vara med!
Eftersom jag troligast inte kan skylla på gravidmage när vi påbörjar träningarna överlåter jag huvudrollen till Tate!
Såja flickor lugna ner er nu! Alla får vara med!
Eftersom jag troligast inte kan skylla på gravidmage när vi påbörjar träningarna överlåter jag huvudrollen till Tate!
eio: Självklart går det att tjäna pengar på detta!
Blekingetösen: Jag håller mig till koreograf-uppdraget så får ni sköta dansen!
Mira: Det går bra. Inte för att vara elak men du hade inte fått en dansroll...
Ja, det gör jag. Jag platsar lixom i Elefantsjön som ickegravid...
Men Mira är på tok för graciös
Begränsad rörelseförmåga pga graviditet räcker hyfsat för att få en roll. Smärtan tycker jag vi hoppar över!
Hej å hå ludentå! Ingen bebbe än. Men jag har bäddat rent i sängen och städat badrummet så inatt borde ju vattnet gå. Jag menar vart är bättre än i en renbäddad säng eller på ett nystädat badrumsgolv?
Ska duscha nu sen lägga mig å läsa lite. Ska först välja bok.
God natt på er!
Hej tjolahopp ingen bebbe inatt heller!
Mira: Jag vet att vattnet ej behöver gå. Har inte gjort det på min mor och syster (de har fött 12 barn totalt) så bm sa att det finns stor möjlighet till att mitt vatten inte går.
Mormor: Bra att du tog fram listan, jag hade tänkt göra det och läsa högt för bebben
Ska försöka lura med sambon ut på en "titta-i-affärer"-tur sen. Kommer bli helt uttråkad av att inte göra något särskilt idag igen.
Bm -tid imorgon kl 13, börjar misstänka att jag får gå på den för denna bebbe är verkligen envis.
Jo jag har sagt till den att vera har bokat plats. Hennes bebbe ska ringa min om den fortfarande envisas med att vara kvar imorgon
min vände sig rätt tidigt. 6:e månaden typ. Vi har funderat på hur kul det kan vara att stå på huvudet i tre-fyra månader...