• Anonym (Rodnar)

sug och sväl......

när ni suger av er sexpartner, sväljer ni sperman då?? jag har försökt flera gånger man jag bara hulkar, det är ju lite äckligt eller????

så salt och slemmigt

• Svar på tråden sug och sväl......
  • Anonym (Tjej2005)

Sväljer gärna, men vill då helst att han kommer direkt ned i min hals. Att han pressar ned den så djupt han kan. Ingen smak och, för mig, väldigt sexuellt. 

• SannnaB

Jag sväljer mer än gärna och kysser honom efteråt så han får smaka lite på sin egen sperma.

• Anonym (LP)
    Anonym skrev 2008-05-21 22:55:16 följande:

Han får inte komma i min mun.
    Han trodde inte på mig när jag sa att jag inte ville det, men en kräka senare försöker han inte komma i min mun igen

Det där var verkligen ingen gentleman som du fått tag på! 😢
  • Freddie K

Jag gillar inte sperma. Jag har inga problem med att suga av någon. Det gör jag mer än gärna, men jag sväljer inte.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (L)

Jag sväljer gärna, det är ju inte en liter sperma du ska klunka i dig. Om man inte gillar smaken, testa att ta det så långt bak i munnen som möjligt och svälj direkt. 

Enda gången jag inte tar satsen i munnen när jag suger av min man är om han har festat en helg eller varit  på festival, då smakar det förjävla äckligt (skräpmat och alkohol gör inte underverk).

• Meddelande borttaget
  • Alexandra05
    Anonym (L) skrev 2024-08-27 12:44:51 följande:

Jag sväljer gärna, det är ju inte en liter sperma du ska klunka i dig. Om man inte gillar smaken, testa att ta det så långt bak i munnen som möjligt och svälj direkt. 

Enda gången jag inte tar satsen i munnen när jag suger av min man är om han har festat en helg eller varit  på festival, då smakar det förjävla äckligt (skräpmat och alkohol gör inte underverk).

Usch, vad snuskig du är 
  • Alexandra05
    SannnaB skrev 2024-08-27 11:28:29 följande:

Jag sväljer mer än gärna och kysser honom efteråt så han får smaka lite på sin egen sperma.

Usch, vad snuskig du är
  • SannnaB
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 14:36:48 följande:
    Usch, vad snuskig du är
    Eller så är det du som är lite pryd? Flört
  • Alexandra05
    SannnaB skrev 2024-08-27 14:39:36 följande:
    Eller så är det du som är lite pryd? Flört
    Nej, du är snuskig. Alla har rätt att få veta
  • SannnaB
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 15:05:22 följande:

SannaB är den snuskigaste som finns.

Jag säger inte emot. 
  • Anonym (27-åringen)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 15:05:22 följande:

SannaB är den snuskigaste som finns.

och Bästa!!!
  • SannnaB
    Anonym (27-åringen) skrev 2024-08-27 15:21:52 följande:
    och Bästa!!!
    Tack det var snällt sagt. Glad
  • Alexandra05
    SannnaB skrev 2024-08-27 15:09:28 följande:
    Jag säger inte emot. 
    Sluta äckla dig i pm också
  • SannnaB
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 15:32:35 följande:
    Sluta äckla dig i pm också
    Det är ju du som äcklar dig. 
  • Anonym (jag gör det (motsatta))

Min kvinna brukar ofta sitta på mitt ansikta och gnida sig till orgasm. Det blir väldigt blött och jag brukar svälja det som kommer i min mun (och det är en hel del). 

• Anonym (A)

Från en som har legat med både män och kvinnor; Att slicka och ha fittsaft i munnen är inte nästan lika "äckligt" som att suga kuk och dessutom svälja sperman. Killar har ingen aning om hur jobbigt det kan vara att suga kuk. Jag älskar att suga av min nuvarande kille. MEN snoret rinner, ögonen rinner och man försöker ta den så långt in man kan och samtidigt inte kvälja. Det är jobbigt också att suga kuk. Inte ens nästan samma ansträngning att slicka fitta. Vad gäller att svälja så gör jag det ibland. Om min kille gått ner på mig under mens eller när jag inte är superfräsh där nere så belönar jag honom med att svälja. Men håller nästan alltid på att kräkas. Han har en jävligt osund kosthållning dessutom. Vill han komma oftare i min mun så får han helt enkelt äta nyttigare.

• Alexandra05
    SannnaB skrev 2024-08-27 15:33:20 följande:
    Det är ju du som äcklar dig. 
    Lilla vännen, jag har har aldrig äcklat mig så slut ljug
Svar på tråden sug och sväl......