• Viggo och pyrets mamma

Pladdermorsorna tjötar vidare!

Här är den nya tråden, nu kan vi tjöta vidare i 3 mnd till!

~ Viggo min solstråle 080425 ~
  • Svar på tråden Pladdermorsorna tjötar vidare!
  • Smulu

Jodå, Trine har mitt mobilnummer.
    Passar oss bra att möta er vid skf-hållplatsen efter ditt läkarbesök. Ni kan väl ringa när ni går från Spinnaren?!

• Hugo Boss

yes, vi slår en signal när vi går därifrån =)

Det är inte alltid lätt..
  • Trinis

Hejsan tjejer!

Har kommit hem nu, är jättetrött, men tänkte bara gå in och skriva ang. imorgon, men det har ju ni redan styrt upp, vad skönt
    Syns imorgon!

Jonathan min älskling
  • Hugo Boss

vi tänker på allt Trine :)
    så lägg dig i soffan och slappa nu :)

så ses du och jag utanför spinnaren 10,00 imorgon..

• Smulu

Trevligt med rytmik Å tack så hemskt mycket för lunch och bauta-muffins, Trine.

Frida sov en lång stund ute i vagnen, medan jag bläddrade i tidningen, när vi kommit hem.

Vore förresten skoj att träffas nån gång mellan rytmik tillfällena också
    Blir så lång tid mellan. Och så kan kan vi (jag å Frida)inte vara med nästa gång.

• Trinis

Tack för idag, det var jättetrevligt!
    Vi kan absolut träffas mellan rytmikerna, hade varit jättemysigt att ta en fika

Jonathan min älskling
  • Smulu

Mormor och morfar, till Frida då, skulle ha varit på besök från onsdag till i morgon bitti. På onsdagsmorgonen ringer pappa och berättar att han är förkyld och kan inte komma eftersom han inte vill smitta Frida. Mamma har tagit tåget själv Vi hade en trevlig onsdags eftermiddag och en dag på IKEA igår
    Men i natt hade hon fått hosta och huvudvärk (legat och hostat i kudden så vi inte skulle vakna) stackars mamma Så hon beställde en biljett hem och åkte vid lunch. Hoppas inte Frida åkt på nått nu. Hon var lite snörvlig i natt, men har varit som vanligt i dag på dagen.

Så nu är jag lite ensam här hemma hos mej.
    Sitter här och käkar ost (Sambon är på Oktoberfest med sitt jobb)
    Frida ligger och sprattlar i sitt gym. Vad gör ni?

• Hugo Boss

Jag gör inte så mycket..tycker vädret är så jobbigt och tråkigt..har inte vart ute alls idag..och det märks på Hugo, för han är uttråkad och rastlös Ledsen
    Får hoppas på bättre väder imorgon då Martin ska hjälpa ett par kompisar att flytta från Kallebäck till Karlstad..så förhoppningsvis om det är uppehåll så kan jag och Hugo ta en promenad dit..det är ju i princip bara raka vägen här från oss i lunden..

Ska väl kolla på Idol ikväll..eller någon film, dricka Fanta och käka Cheeze ballz *MUMS*

• Smulu

Ja, hoppas verkligen det blir roligare väder i morgon. Det är så deprimerande när det är så här gråmulet. Skönt att promenera ju

Vi har inte heller varit ute mycket, följde med mormor till tåget och gick en kort promenad nere på stan innan regnet.

• Trinis

Hejsan
    Usch vilket väder det har varit idag, vi var ute en sväng på stan och tog en fika med en kompis och fick hela himmelen i huvudet kändes det som när vi gick hem från vagnen. Vi har varit på bvc också idag, han var nu 63 cm och vägde 5850, så han ligger fortfarande på kurvan under medel för vikt och medel på längd. Jag frågade om han vägde för lite men hon sa att det gjorde han inte, bra det iallafall. Han äter ju jättemycket tyckr jag, nu ska vi börja med smakportioner också

Ikväll ska väl jag titta på idol också och ta det lungt!

Jonathan min älskling
  • Viggo och pyrets mamma

Hej svejs, här har vi varit i sisjön idag och köpt födelsedagspresent till Viggos kusin som vi ska på kalas till imorgon. Blev en tunika klänning med tillhörande strumpbyxor. Viggo har idag tror jag upptäckt sin egen vilja för allt jag håller i ska han ha, han sträcker hela kroppen efter det och blir skitarg och det sprutar krokotårar om han inte får det. Lite påfrestande kan man säga

Annars har vi inte gjort så mycket, har äntligen kommit igång med att sätta upp lite tavlor, har några kvar som vi tar imorgon, får tänka på stackars grannarnas ungar som sover vid det här laget. Så nu håller jag på att packa upp alla filmer och sällskapsspel. Blir nog antingen film eller världens barn galan på oss ikväll, följer inte idol, eller en film, till det blir det lasagne (mums). Och imorgon blir det ännu mera packa upp och göra iordning för på söndag ska vi ha födelsedags kalas för mig, bara ca 1 mnd för sent
  • Smulu

Har ni, Trine, Therese o Marianne, lust att komma hit till mej och käka muffins på tisda efter lunch?

• Trinis

Det låter jättetrevligt, men tyvärr åker jag upp till oslo på måndag och stannar till onsdag.
    Men hoppas det kommer flera tilfällen!

Jonathan min älskling
  • Smulu
    Trinis skrev 2008-10-10 20:48:25 följande:
    Det låter jättetrevligt, men tyvärr åker jag upp till oslo på måndag och stannar till onsdag.Men hoppas det kommer flera tilfällen!
    Det blir det säkert Hoppas du får trevligt i Oslo.
  • Trinis

Hej tjejer!

Hur mår ni?
    Kommer att sakna er känner jag när vi inte syns denna veckan, eller förresten, det är väl babyrytmik på torsdag?!

Måste bara "visa" mina nya stövlar:
    http://www.ecco.com/se/sv/kollektion/damer/business/84283/00101/detail.do

Köpte båda bruna och svarta, tyckte jag var värd det

Förlåt att jag säger det men Jonathan bajsar så otroligt mycket nu, igår bytte vi 10 bajsblöjor!!! Jag ringde bvc för att höra så de inte trodde han blev uttorkad, men dom sa att det var lungt så länge han mådde bra, och det gör han ju, han är jättenöjd och äter och sover som han ska, så det går nog över!

Tittade bara in en snabbis, nu ska Jonathan och jag göra oss i ordning och sen åker vi till oslo.

Kram på er

Jonathan min älskling
  • Viggo och pyrets mamma

gud sicka snygga stövlar, såna vill jag också ha i brunt, vad kostar de och var har du köpt dem? ja vi ses påtorsdag till rytmiken, idag var vi på bvc, 6-mnds kontroll, 9050 g och 71,5 cm lång, tog sprutan utan att säga ett pip, så duktig min lilla älskling men nu börjar han bli trött så det är dagas för en em lur.

• Hugo Boss

Muffinsätandet verkar runnit ut i sanden..
    Men vi kanske kan komma hem till dig på Torsdag innan rytmiken? det blir ju ändå på vägen för mig och Marianne?

Trine: är du hemma till babyrytmiken?? (tror jag först tolkade det som om du inte skulle vara hemma..)

• Smulu

Hugo Boss skrev 2008-10-14 17:59:52 följande:

Muffinsätandet verkar runnit ut i sanden..Men vi kanske kan komma hem till dig på Torsdag innan rytmiken? det blir ju ändå på vägen för mig och Marianne?Trine: är du hemma till babyrytmiken?? (tror jag först tolkade det som om du inte skulle vara hemma..)
    Hade varit jätteskoj Men jag åker till Stockholm på torsdag morgon (bestämt redan innan vi började på rytmiken). Är tillbaka i Göteborg på lördag igen. Kanske i nästa vecka?
  • Smulu

Måste förresten berätta lite om Fridas framsteg

Hon har den här veckan lärt sig att klappa i händerna. *stolt* Mammas duktiga lilla tjej

Vad för nått har era småttingar lärt sig nu på sistone?

Svar på tråden Pladdermorsorna tjötar vidare!