• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Rumpfixering
  • Anonym (Äh)

Osexigt med fixeringar. Blir hellre uppskattad för helheten.

• Anonym (booty time)

Såg en tjej i en serie som hade en fantastisk rumpa. Inga bröst, nästan platt, men rumpan... oh my god...

• Tom Araya
    Anonym (Lillis) skrev 2023-07-02 13:54:08 följande:

Jag har aldrig fattat killars rumpintresse. Blir ni kåta av att se en rumpa eller är det bara formen ni beundrar?

Det beror på sammanhanget. Båda kan vara aktuella för min del.
  • Anonym (Art)

Jag har aldrig fattat killars rumpintresse. Blir ni kåta av att se en rumpa eller är det bara formen ni beundrar?

De är vackra och helt enkelt magiska. De är kramgoa, mjuka och sköna, men framför allt galet ljuvliga att vila ögonen på. Men man blir väl inte direkt kåt på en rumpa, men de får fram ljuvliga känslor. Svårt att förklara
  • Samsam111

Svårt att förklara men ja det blir ja om jag ser en fin rumpa!
  • Sthlmskille85

Rumpan om den har en form man gillar då så beundrar man den extra såklart. Särskilt nu på sommaren! ☀️🔥🍑

Rumpan om den har en form man gillar då så beundrar man den extra såklart. Särskilt nu på sommaren! ☀️🔥🍑

• Anonym (Flickvän)
    Anonym (Art) skrev 2023-07-02 20:32:25 följande:
    Det finns folk av alla slag, såklart det finns respektlösa, idioter och psykfall mfl. men för det är inte alla det.
    Jag skrev inte att alla killar blänger på våra rumpor 
  • Anonym (Petra)

Jag kan ju inte vara den ända kvinnan här inne som gillar blickar på sin rumpa?

• Anonym (JJ)
    Anonym (Petra) skrev 2025-05-12 21:47:19 följande:

Tror nog det finns många, men de flesta vågar nog inte erkänna det.
    Brukar din rumpa dra till sig mycket erfarenhet då? 
  • Anonym (J)
    Anonym (Petra) skrev 2025-05-12 21:47:19 följande:

Ända, var ordet.
  • Meddelande borttaget
  • Lazzi
    AnnikaX skrev 2025-05-13 19:07:26 följande:
    Nä du är inte den enda. Jag tar det som en komplimang ;)
    Härligt när en kvinna gillar blickar på rumpan
Svar på tråden Rumpfixering