Lycklig vill ha mer skrev 2010-03-08 15:10:12 följande:
Blåsorna var lika stora som förra tisdagen. De var mellan 8-10 mm och en som var 16. Är så besviken mest på att allt såg bra förra gången och sen så händer det ingenting. Har sprutat 10 dagar i onödan känns det som nu i alla fall. Det blir väldigt känslosamt. Nästa gång blir det högre dos men det medför risker för överstimulering då jag redan nu hade många blåsor. Hoppas att jag får komma på tätare ultraljud nästa gång.
Men reglerar de inte dosen under behandlingens gång? Men det kanske kan gå åt fanders ändå?
Jag var iallafall på mitt första besök inför IVF idag. Allt gick bra, ska tydligen ha ägglossning idag också, hade en blåsa på 21 mm som va sprickfärdig..trodde jag hade äl i lör..inte konstigt man inte bli på smällen;D
Läkaren jag va hos ville jag skulle köra långa nedregleringen för att det är lättare att planera då man exakt vet när mensen kommer, men jag stod på mig och ville ha den korta=) De ska ringa så fort de vet vart vi får plats men blir nog Falun och sprutstart om 2 v=))
Hoppas du hittar ny energi snart, man måste få bryta ihop lite för att komma igen=)