Teutonia tråd del 4
Fortsätter med tråden för teutonia ägare/ blivande ägare som söker eller vill dela med sig av information om Teutonia. :)
Senaste tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48161888.html
Fortsätter med tråden för teutonia ägare/ blivande ägare som söker eller vill dela med sig av information om Teutonia. :)
Senaste tråden:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m48161888.html
Hej!
Jag har en liten fråga till er Teutonia-människor, när min son kom och åren efter hade jag väldigt bra koll på barnvagnar och vad som var bra och inte bra men nu när han är skolbarn så har jag mer eller mindre noll koll.
Men när han var strax under året så köpte jag en Fun som sittvagn (innan hade jag en stor Emmaljunga), nu är jag i tankarna på att köpa en Fun och ha den från början som liggvagn också.
Är det en bra liggvagn tycker ni? Jag tänkte då köpa en hård liggdel så ingen insats i sittdelen t.ex.
Jag minns inte hur hjulen var när det var lite snö ute heller men såg dock nu att det kommit vinterhjul till dessa vagnar också så jag hoppas att det inte är något som skulle störa.
Lite sent svar kanske, men jag har en fun till min lilla tjej och är supernöjd med den trots att det nu har kommit en hel del snö, inga problem alls.. Förutom när det snöade som mest men då hade även min vän med en stor emmajunga problem..
Jag har en hårdlift och tjejen min somnar utav behag så fort vi lägger ned henne
Hej! Någon som vet om det går att köpa en ny sittdel/sittdelsklädsel till Teutonia Fun 2009? Eller är det olika fästnings anordningar?
Vill även köpa till en liggdel, någon som vet om jag kan göra det till min 2009?
Tacksam för svar. Jag har sökt i timvis men inte hittat något. Hoppas det inte är kört! Vi vill inte köpa någon ny vagn till bebben som är påväg Känns onödigt då den fungerar utmärkt, jag är bara så leds på färgen
Plus att jag vill ha en liggdel istället för mjuklift denna gång.
Letade oxå överallt efter nytt tyg till liggdel. Jag har ett äppelgrönt innertyg till liggdel om du vill köpa 150:- med madrass o allt mycket fint skick. Djur o rökfritt hem. Även teutonia skötväska i samma färg
Svaret ovan var till Titt ut :)
Letade oxå överallt efter nytt tyg till liggdel. Jag har ett äppelgrönt innertyg till liggdel om du vill köpa 150:- med madrass o allt mycket fint skick. Djur o rökfritt hem. Även teutonia skötväska i samma färg
Den ser solkig ut nertill vid sömmen men så är inte fallet bara skugga.... Det är denna gröna färgen på innertyget/madrassen oxå. Titt ut
Den ser solkig ut nertill vid sömmen men så är inte fallet bara skugga.... Det är denna gröna färgen på innertyget/madrassen oxå. Titt ut
Lite sent svar kanske, men jag har en fun till min lilla tjej och är supernöjd med den trots att det nu har kommit en hel del snö, inga problem alls.. Förutom när det snöade som mest men då hade även min vän med en stor emmajunga problem..
Jag har en hårdlift och tjejen min somnar utav behag så fort vi lägger ned henne
Absolut ingen fara för sent svar, jag blir glad för svaret och jag såg det dessutom först nu.
Ok vad bra, kanske blir en sån iaf.
Vad har ni för liggdel?
Absolut ingen fara för sent svar, jag blir glad för svaret och jag såg det dessutom först nu.
Ok vad bra, kanske blir en sån iaf.
Vad har ni för liggdel?
Är så glad! Jag har en Teutonia Fun 2009 och beställde en liggdel comfort plus 2014 och den passade min 2009! Har hört så många som säger att den inte passar men det gör den. På många hemsidor står det att den endast passar från 2010 men det är alltså fel.
Kan för övrigt rekommendera www.mypram.com . De har ett stort utbud av Teutonia och jag har inte haft några bekymmer med leveranser. Bra priser också!