• silvergirl

Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?

Detta är lite konstigt tycker jag. Vill ni vara lite anonyma men är ändå jättestolta över era barn eller vad handlar det om? Om ni inte vill lägga er egen bild, varför låter ni era barn vara ansiktet utåt på en massa trådar ni skrivit?
    Såg här en tråd om något barn som tydligen hade gjort lite dumma saker på dagis, och då har ts barnets ansikte som avatar(lite större barn) varför liksom?
    Inte arg på er eller nåt, vill bara förstå..

• Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?
  • silvergirl
    Siamüsen skrev 2010-05-06 20:37:47 följande:
    Knic och gaffel âr det..och massa fiskbullar framför Jungfu som gjorde at mig efter en liten tragisk incident med ALLA fiskbulleburkar min mor skickat till mig fran Sverige och som slutade med att jag åt fiskbullar till frukost, luch och middag i flera dagar
    Haha! vad saknar du mer från sverige?
  • Zezana
    Eriin skrev 2010-05-06 20:19:29 följande:
    Har min unge där för att hon är min familj. Familjeliv, hehehe. Sen tror jag nog att folk förstår att det inte är min 5 åring som skriver i trådarna, bara för att det är henne jag har på bild. Om jag hade en blomma där, skulle du då tro att det var blomman som hade åsikten?
    Bra skrivet ! Instämmer helt...
  • Siamüsen
    silvergirl skrev 2010-05-06 20:54:02 följande:
    Haha! vad saknar du mer från sverige?
    Plockgodis, kroppkakor, renskav, god gubbröra och rökt fisk
  • silvergirl
    Siamüsen skrev 2010-05-06 21:03:45 följande:
    Plockgodis, kroppkakor, renskav, god gubbröra och rökt fisk
    Ha ha ja du! vet inte själv vad hälften av det där är.. men att sverige bäst på att äta godis vet jag!
  • MysTic PrincesS

Oh har alla sina barn som avatar här? *känner mig genast utanför* {#lang_emotions_wink}

Har haft kidsen som avatarer ibland, men kör annars med det som känns mest som mig för stunden {#lang_emotions_dreamer}

• MaNiMi

Skulle jag lägga upp något av mina barns ansikten som avatar så skulle de se till att det blev ättestupan!
    De är i övre tonåren och ska inte behöva synas i inlägg jag skriver.
    Finns några gamla bilder på dem i mitt album. som de själva godkänt men
    iövr så håller jag mig också lite anonym så när jag skriver (vet ju självklart att jag inte är helt anonym ändå, men skyltar inte lika mkt som om jag haft bild på mig eller barnen i varje inlägg.

• tamate
    silvergirl skrev 2010-05-05 21:22:50 följande:
    Ha! det är ju roligt också när man tror att det föreställer en grej, men så är det något annat. Finns en medlem här vars avatar ser ut som en kvinna i kjol bakifrån men i själva verket är det en vinflaska.. Det såg jag först när jag besökte medlemmen och såg bliden större..
    ha ha, ja ska jag vara ärlig så var det först nu jag tog mig tid at gå in på pressen och kollade in apan (hoppas att maggis inte bytt avatar till sig själv när någon läser detta för då låter det illa =))) )
  • silvergirl
    tamate skrev 2010-05-06 23:44:45 följande:
    ha ha, ja ska jag vara ärlig så var det först nu jag tog mig tid at gå in på pressen och kollade in apan (hoppas att maggis inte bytt avatar till sig själv när någon läser detta för då låter det illa =))) )
    Hihi!
  • Maggis
    tamate skrev 2010-05-06 23:44:45 följande:

Nej, det är lugnt. Min lilla monkey får allt vara kvar där han är.
    //Maggis
  • Maggis
    silvergirl skrev 2010-05-06 20:31:13 följande:
    Åh, jag bor ju i borås. det är ju min polare!
    Nämen!? Där ser man.
    Jag tror det är samme en som gick på en skötare för några år sedan. Kortet är taget för snart 4 år sedan.
    //Maggis
  • Kärleksknop

Jag går hela vägen med nakenbild. Skulle aldrig gömma mig bakom barnen

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Jennie med ie
    lia76 skrev 2010-05-05 20:35:59 följande:
    En avatar har ju inget med att göra vad man skriver i forumen...

Inte med vad man skriver i det enskilda inlägget men med vem man är.... i min värld i alla fall.
Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?