• Anonym (Miss J)

Får han komma inuti under samlaget ?

Jag undrar om ni andra kvinnor har några restriktioner när era män får utlösning typ att han ska ta ut den, att det är för tidigt eller är det fritt för honom att komma så mycket han vill i slidan under samlaget ?
    Om ni säger ifrån, varför isåfall ?

• Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?
  • Stefano82
    Sköna Helena skrev 2025-03-14 15:25:52 följande:

Javisst. Jag vill att han kommer i mig. 

Finns inget härligare än att få komma inuti!
  • Kirenaj68

Min fru vill att jag kommer in i henne och det har jag naturligtvis inget emot. Skönaste känslan som finns. Speciellt när man kommer hem efter ett två veckor pass och har byggt upp både kåthet och säd.

• Anonym (Snyggmorsa)

Tycker om när han avslutar där han är, tycker om att känna det i mig och vill ju inte avbryta när det är som skönast 

• Kirenaj68
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2025-03-19 11:36:23 följande:

Tycker om när han avslutar där han är, tycker om att känna det i mig och vill ju inte avbryta när det är som skönast 

HjärtaSkål
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kalle)

Kommer varken i eller utanför, är gift så inget sex för mig, jag har gett upp

• Anonym (Given)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-03-29 08:52:37 följande:

Kommer varken i eller utanför, är gift så inget sex för mig, jag har gett upp

Det är då man ligger med någon annan. 
    Hon får skylla sig själv. 
  • Anonym (Pernilla)

Han får tömma var han vill förutom i håret.

• Anonym (Kvinna 49+)

Jaaaaaa,,, skönt när han kommer i mig

• Maya87

Beror på vad jag är på för humör men helst i munnen så slipper man allt kladd när han har sprutat! 

• Anonym (Kanjana)

Jag undrar just varför så många gör tummen ner när en kvinna föredrar att mannen kommer i henne.

• Anonym (S)
    Anonym (Kanjana) skrev 2025-04-17 19:16:31 följande:

Jag undrar just varför så många gör tummen ner när en kvinna föredrar att mannen kommer i henne.

Det undrar jag med. Känns ju inte så roligt att få nedåttumme på sina inlägg. Jag tycker att det är halva behållningen med sex att känna hans ryckningar och när han sprutar. 
  • Anonym (Kvinna 49+)
    Kirenaj68 skrev 2025-03-15 00:48:10 följande:

Min fru vill att jag kommer in i henne och det har jag naturligtvis inget emot. Skönaste känslan som finns. Speciellt när man kommer hem efter ett två veckor pass och har byggt upp både kåthet och säd.

Nu längtar jag att min man kommer hem💕
  • Anonym (Kvinna 49+)
    Anonym (S) skrev 2025-04-17 20:31:58 följande:
    Det undrar jag med. Känns ju inte så roligt att få nedåttumme på sina inlägg. Jag tycker att det är halva behållningen med sex att känna hans ryckningar och när han sprutar. 
    Håller med dig, härlig känsla🎉
  • Anonym (Kanjana)
    Anonym (S) skrev 2025-04-17 20:31:58 följande:
    Precis. Känslan av att vara som mest förenade. Den ultimata kärleken i ett känslostarkt ögonblick och även det du skriver. Att känna hur stor han blir på slutet och ryckningarna när han stönande kommer i mig. 
  • Kirenaj68
    Anonym (Kvinna 49+) skrev 2025-04-17 22:43:30 följande:
    Nu längtar jag att min man kommer hem💕
    Hoppas att du inte behöver vänta länge på honomHjärta.
  • Anonym (Kanjana)
    Anonym (Maya) skrev 2025-04-17 19:31:09 följande:

Bra fråga!

Alla har förstås sina preferenser i detta. Att kladdet skulle vara ett problem när mannen sprutar på henne förstår jag, men inte annars.
  • Pussan

De får verkligen spruta precis var de vill. Variation är alltid bra

• Goman61
    Pussan skrev 2025-04-20 07:38:01 följande:

De får verkligen spruta precis var de vill. Variation är alltid bra

😋
Svar på tråden Får han komma inuti under samlaget ?