Anonym (jag gjorde det:)) skrev 2011-10-26 06:48:24 följande:
Till jag med: Nää du låter inte råcynisk, jag förstår hur du tänker. Vi har varit tilsammans i över 3 år nu. Ingen evighet, inte alls. Med min man så hade ju han och jag varit ett par över 10 år MEN jag kan se tydliga skillnader.
Så här har det sett ut tidigare: träffat någon, haft mycket 6 i början där jag ställt upp på diverse önskningar o trott att det delvis varit min vilja med. Efter redan 3-6 månader, har jag tröttnat ut o 6 har klingat av till att till slut ebba ut helt. När jag sen fick barn så fick jag plötsligt en mer "legitim" anledning till att inte ha 6 typ, jag är gravid, jag ammar, jag är helt slut osv osv.
Så är det inte nu! Jag är så trygg, vi är så samspelta och det är såååå bra. Vi växer hela tiden ihop, jag har aldrig varit med eller känt något liknande. Det är mjukt, spännande, initiativrikt, stimulerande o passionerat! Jag vill bara ha mer :)
Tidigare tänkte jag så mycket, det var så himla mycket bendande med ben o regisserat, "kan du inte svanka mera" "det är sexigt om du gör så där" " osv. Jag har alltid fått höra att det tar så lång tid innan jag kommer, vilket gjort att jag tillslut inte brytt mig om det överhuvudtaget. Kommentarer när någon går ned på en typ "kommer du snart, det är så jobbigt/ jag får ont i tungan" är såååå onödiga. Och jag är så glad att slippa stånd i ryggen när man vill sova, danskandet med k*kar lite här och där, smetandet och sprutandet (ursäkta uttrycken!!!) . Det är liksom inte alls min grej...
Sitter här och skrattar. Så här ser även mitt sexliv ut. Många gånger har jag känt mig som en madrass som min man vänt och vridit och bänt på, vid nåt tillfälle har jag även fått sagt till mig att det känns som att sätta på en madrass. Mitt självförtroende när det gäller sex är helt kört i botten.
Och det här jvla pockandet och juckandet i ryggen, hur kan de tro att det på nåt vis ska vara upphetsande!!!!! De senaste åren har jag bara känt sån avsky när jag ser en penis, men ibland har jag ställt upp ändå för att slippa känna den enorma pressen. För att överhuvudtaget bli minsta upphetsad måste jag låtsas att han är en kvinna, vilket inte är så lätt när han har skägg, håriga ben och nåt som sticker ut mellan benen
Jag har gått runt och intalat mig att min minskade lust kanske har att göra med att vi varit tillsammans så länge, att han inte är attraktiv, att jag varit deprimerad, utarbetad, trött, att jag varit gravid och ammat i flera år och att vi haft så stormigt förhållande. Men det har kanske bara varit dåliga ursäkter för att jag inte velat se sanningen.