Mejaochjag skrev 2011-11-05 21:49:53 följande:
om man jämför förlossningssmärta med cancersmärta och sen hävdar att förlossningssmärta är värre ? jag kan bara säga ..SORGLIGT! va fan, förlossnings förkmippar man ju med LIV och cancer med dödsångest. hell no! ja det gör ont att föda barn, men man vill tusan inte dö! alltså, den som gjort jämförelsen vart du nu fått detta från har nog aldrig haft cancer, den sämsta jämförelsen jag nånsin har hört talas om!
och jag skulle defenitivt föda 10 barn ist för att amputera ett finger haha
Tja... jag hade så ont så jag la av att andas. Det blev ett jävla pådrag och det handlade om ren och skär dödsångest kan jag lova. Sen gick det över till att döden nog var ett vettigare alternativ än att fortsätta trycka ut ungen.
Jopp serru, det går att ha så ont fastän du tror att det är BS!
Den som inte ens kan förställa sig ska fan i mig inte komma och säga hur det ÄR.
Fan vad förbannad jag blir på idioter som inte fattar något men som ska trycka upp sina sanningar för alla.
Ja föd du 10 barn men det säger ingenting. Hur många fingrar har du amputerat utan bedövning?
Hur mycket ben har du krossat i kroppen utan bedövning?
Och framförallt hur ofta har du stirrat döden i vitögat då du vrider dig i smärta?