Vilken är Sveriges värsta stad?
Inspirerad av tråden om bästa staden så undrar jag vilken stad i Sverige ni tycker absolut sämst om?
Ni får vara hur subjektiva ni vill
Inspirerad av tråden om bästa staden så undrar jag vilken stad i Sverige ni tycker absolut sämst om?
Ni får vara hur subjektiva ni vill
Samma här! Vart i Höga Kusten? (om jag får vara nyfiken).
Dollar måste du besöka, mkt trevligare än i Härnösand! Sen pratar många vaaarmt om kebabstället bredvid dollar, jag var tyvärr inte så impad själv men tydligen tog jag fel dressing?
Är lite förvånad över att min stad Sundsvall inte har nämnts än, folk brukar ogilla Sundsvall pga alla härliga fabriker, man kan väl kanske även tillägga den döda stadskärnan, men i övrigt gillar jag själv stan så jag känner mig glatt överraskad.
annah02: Östersund är jättemysigt
Skutskär är verkligen inget roligt ställe. Jag kan inte förstå att någon vill bo där, med tanke på att det är fult, inte har någonting annat än en genomfartsled och dessutom luktar illa. Alla som åkt tåg mellan Uppsala och Gävle vet att det är där man håller andan.
Idag är det otvivelaktigt Göteborg. Svårt att bli tristare än såhär. Ööörk!
Regnar det?
Dum fråga egentligen. Skiter björnar i skogen liksom
Stockholm!
Regnar det?
Dum fråga egentligen. Skiter björnar i skogen liksom
Linköping är verkligen en riktig drägghåla och har varit i ett antal decennier. Det ökända Skäggetorp, som var ett problemområde redan på 80-talet, är ändå ganska respresentativ för en sorts Linköpingsmentalitet. Närliggande Norrköping är hundra gånger bättre och tryggare, och är numer en inflyttningsort, medan Linköping är en utflyttningsort.
Rent generellt skulle jag säga Eskilstuna. Jag bor inte där själv, men har varit och bott där förut och de senaste 20 åren har man fått höra en massa skit om den staden.