Anonym (Mållös) skrev 2012-01-19 09:52:54 följande:
Den som tror att jag trollar får gärna tro det... önskar med att jag gjorde det.
Jag har bestämt mig för att inte konfrontera henne med det här nu.
Ingen annan än hon kan ha tagit dom. Hon måste verkligen ha rotat i lådan för det låg inte synligt utan sakerna låg inlindat i en ica kasse och under gardiner.
Ni som skriver att jag borde köpa egna åt henne....... vad ska jag köpa? De hon tog är ju knappast något för en 16 åring.
Låter ju inte direkt som om ni haft samtalet om sex och samlevnad ännu.
Sedan kan man ju undra vad det "värsta" i det hela? Att eran dotter fått veta att ni använder analpluggar etc, eller ni som föräldrar fått reda på att eran dotter har lika avancerad sex som er?
Men vad fan, ni vet att hon vet, och hon borde ju veta att ni vet att hon hittat sakerna, så vad återstår? Jo, att någon tar tag i det hela och öppnar upp muren som byggts och inte tassar runt det hela likt avvaktande katter.
Så mitt råd. Ta tjuren i hornen, eller dildon i näven, och sätt er ner och prata om det hela över en kopp kaffe. Gör det inte märkvärdigare än vad det egentligen är. Överdramatisera det inte, för om sexleksaker är naturligt för er i sexlivet så borde inte detta vara något hemligt heller.