• mathiiiz

Ung ensamstående?

Jag är 20 år och ensam med min son på 10 månader och nu söker jag flera personer som också är ensamma med barn som vill prata och sånt.

Så, finns de någon/några som är pratsugna? :)

• Svar på tråden Ung ensamstående?
  • mamma hampus

Vart bor ni då? Nu på söndag skall ja se om en kunde komma hit till mig och prata om mat och hälsa ge lite tips om vardagen hur man skall orka mer m.m

• mamma hampus
    rosagubben skrev 2013-04-15 12:23:02 följande:
    välkommen mamma hampus!  Så jag tänkte såhär, ska vi göra ett nytt försök till att ses? vad sägs om någon dag nästa vecka? :)  

rosagubben skrev 2013-04-15 12:23:02 följande:
    välkommen mamma hampus!  Så jag tänkte såhär, ska vi göra ett nytt försök till att ses? vad sägs om någon dag nästa vecka? :)  

tack det värmer
  • mamma hampus
    Twinisar skrev 2013-04-16 07:22:45 följande:
    Jag bor i Södertälje :)

ok vi var där i januari lite långt att åka då men kan tänka mig det igen men ha lite mera tid och hitta tåg hem så det inte blir som sist samt att måste ha råd också. Tänkte höra med dig ifall du åker pendeltåg det priset för smsbiljett som ja betalade gäller den hel dag? för när jag fick min telefonräkning sedan trodde jag inte att det var sant att det skulle vara så dyrt att åka pendeltåg och buss sedan
  • Twinisar

Ska du åka sl en hel dag så är det billigare att köpa ett dygnskort, :D sms biljetten är bara giltig i eh 1-2 timmar tror jag :p så ett kort kan du åka i hela Sthlm på och pendel,tuben,bussen, osv :)

• Emsbli
    mfvs skrev 2013-04-15 16:59:52 följande:
    ja vi var ju bara 3 sist. Vore kul om fler ville följa med nästa gång också! Emsbli var bor du då?
    Vi bor Haninge
  • Twinisar

Skulle vi kunna flytta det till någon dag nästa vecka ? Har lyckats dubbelboka :D

• mathiiiz

oj vad kul med så många som svarat! har inte haft tid att vara inne här på väldigt länge, massa knas som händer just nu.  Men hur är det med er alla och barnen? :)

• rosagubben

med mig och Aleksi är det bra! han växer så de knakar! 64 lång nu och 5,5 månader gammal. Helt galet vad tiden går fort! Känns overkligt!Förvånad
    Jag och Aleksi's pappa är tillsammans igen. vi tar de långsamt. men det känns bra faktiskt. och han är så fin med Aleksi.  Får jag stanna kvar i den här gruppen ändå? :)

Hur är det med er andra? Hur är det med dig twinisar? Hur mår bebbarna i magen? :D

• rosagubben

Ska vi ses någon dag nästa vecka? på en fika, nu när det börjat bli sol och värme ute! :D

• Twinisar

Ja jag vill träffas :)
    Åh va skönt att ni kan göra det ! Hoppas han verkligen tagit sig i kragen ! :)

Vi mår bra, nu kan man känna dom utanpå nästan hela tiden :D ascoolt !

Men ses på onsdag ? :)

Svar på tråden Ung ensamstående?