• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

Hola...... idag tog jag ingen jacka, är dyngsur och sur..... en lätt regn stod det på smhi.. hahaha fan va dom ljuger

I won't apologize for being different.
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-05-19 17:06:59 följande:
    Hola...... idag tog jag ingen jacka, är dyngsur och sur..... en lätt regn stod det på smhi.. hahaha fan va dom ljuger

En reväska med kläder för alla väder rekommenderas.
    Eller en titt ut genom fönstret följt att ett konstaterande, det är är fucking väder igen.

Smhi har ett krav på sig av regeringen, att lyckas med sina prognoser till en viss procent/år.
    Deras success-rate är kass har jag hört.

Annars då?
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • ulfsas

En bild från gårdagens åskväder innan landning på Landvetter. Rött på väderradarn är kraftig turbulens...
    Vad är det man säger- just another day at the officeSolig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Trailer trash TT

Jag är trött och förbannad. Flr trött för att bråka och för förbannad för att låta bli.. dilemma

• Orcha
    Trailer trash TT skrev 2014-05-20 15:02:41 följande:
    Jag är trött och förbannad. Flr trött för att bråka och för förbannad för att låta bli.. dilemma

Skäll lite trött här då?
    Vad har hänt?
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2014-05-20 09:32:23 följande:

En bild från gårdagens åskväder innan landning på Landvetter. Rött på väderradarn är kraftig turbulens...
    Vad är det man säger- just another day at the officeSolig
    Var det 20 knop som du får landa i, Ulf, 20 knop i sidan då ???
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2014-05-20 23:08:46 följande:
    Var det 20 knop som du får landa i, Ulf, 20 knop i sidan då ???
    På B737 är det 36 knop som är max på torr bana (33 knop med winglets) i sidvind. 25 knop max på våt bana och sedan minskande vid sidvind vid halt/fruset underlag.

När jag flög B767 som är 56 m lång med max sidvind på 40 knop så satt man som pilot ungefär över bankantljusen vid inflygning då hjulen skulle vara på mitten av banan. En sen decrab för att räta ut för själva landningen.

Mycket personligen krävande med hård och byig vint.

15 knop max bakifrån och ingen direkt  begränsning framifrån. Blir stökigt hur som helst över 50 knops vind.
    Landning i över 70 knop har förekommit fast då kan gaterna knappast köras och personalen på marken inte jobba ändå.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2014-05-21 09:24:59 följande:
    På B737 är det 36 knop som är max på torr bana (33 knop med winglets) i sidvind. 25 knop max på våt bana och sedan minskande vid sidvind vid halt/fruset underlag.

När jag flög B767 som är 56 m lång med max sidvind på 40 knop så satt man som pilot ungefär över bankantljusen vid inflygning då hjulen skulle vara på mitten av banan. En sen decrab för att räta ut för själva landningen.

Mycket personligen krävande med hård och byig vint.

15 knop max bakifrån och ingen direkt  begränsning framifrån. Blir stökigt hur som helst över 50 knops vind.
    Landning i över 70 knop har förekommit fast då kan gaterna knappast köras och personalen på marken inte jobba ändå.
    FUCK....det är fan makalöst att du fixar en landning under sådana förhållanden, Ulf, jag är grymt imponerad. Seriöst....Glad

Tror inte folk vet hur mycket 40 knop i sidan egentligen innebär.

Imponerande, Ulf....mycket.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas

Idag tror ju folk att autopiloten gör jobbet fast autopiloten bara klarar bra förhållanden och dålig sikt. Inte landning i hård byig sidvind. Man tränar några ggr under utbildningen i simulator.

Det är lite annorlunda att sitta med ansvaret uppe i luften. Man blir svettig i skjortan efteråt.

• Trailer trash TT

Hej hola terve

Sitter ute och njuter av värmen. Har precis malt några kaffebönor och gjort en dubbel espresso. (ja jag kan göra kaffe)
     Räknade precis ut att det är bara 4 veckor kvar till semestern,det är drygt en månad kvar till Bråvalla. Måste nog börja packa nu eller?

Idag när jag satt på bussen var det en full man som kräktes. Jag gick av och promenerade hem i värmen. Fulla människor och Sverigedemokrater skulle förbjudas

• Querida

1 vecka kvar till Stockholm Fields! Woop woop!

• Querida

Och så jävla bra det var!!! Världsklass på Metallica!

• ulfsas

Metallica började jag lyssna på 1983....Kill em allSkrattande

• Querida
    ulfsas skrev 2014-06-01 19:45:36 följande:
    Metallica började jag lyssna på 1983....Kill em allSkrattande
    Eller som deras album skulle hetat från början...; Metal up your ass! Cool