• Anonym (SS)

Blev utkastad har ingenstans att gå

Vad ska jag göra? Är under 18.. Kan inte gå till socialen eftersom det är lördag.. behöver snabba svar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 20:38
    Jag ringde 112 och berätta, de sa att en polis skulle komma och hjälpa mig eftersom socialjouren inte gjorde något.. men tack ialla fall för allt.

Och Samantha96, är det du som går fram och tbx vid ingången och kassorna hela tiden ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 21:38
    Ville uppdatera
    Vi är på krimjouren tror jag det är, och socialjouren fick en utskällning från de och kommer komma hit snart för att lösa allting :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-11 22:04
    Tack så mycket Dang it och ni andra som erbjöd hjälp :)

• Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå
  • Anonym (anonym)
    MinaE skrev 2013-05-13 13:14:02 följande:
    Hahah :D Ok, tackar.. ! 

(Vet tydligen inte riktigt vad jag gör.. )

Hursom så undrar jag varför Samantha96 spanar in min sida.. ?!  

Hur vet man att någon spanar in? Ser man vilka användare som besökt ens sida på något sätt?
  • MinaE
    Anonym (anonym) skrev 2013-05-13 14:05:31 följande:

Hur vet man att någon spanar in? Ser man vilka användare som besökt ens sida på något sätt?
    Mm på din sida på "start" med stugan..

Klicka på den så ser du besökare med blå siffror, klicka på siffrorna så ser du vilka som vart inne på din profil :)  
  • city cat
    MinaE skrev 2013-05-13 16:29:14 följande:
    Mm på din sida på "start" med stugan..

Klicka på den så ser du besökare med blå siffror, klicka på siffrorna så ser du vilka som vart inne på din profil :)  
    Tack för hjälpen!  Glad
    Jag kan inte riktigt navigera i alla funktioner ännu, men det kommer väl.
  • MinaE
    city cat skrev 2013-05-13 16:50:50 följande:
    Tack för hjälpen!  Glad
    Jag kan inte riktigt navigera i alla funktioner ännu, men det kommer väl.
    :) Ingen orsak !
  • Petite Chérie
    Moderator skrev 2013-05-14 20:42:55 följande:
    Tråd flyttat till Sandlådan -> Tro det eller ej.
    /Moderator
    Men varför?Förvånad
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Thyris

Sandlådan?? Taskigt om det faktiskt är så att den inte är fejk...

• Thyris

Fick just ett inlägg här bortplockat av moderator för att jag frågade vad som hände med Samantha.. För man fick visst inte va OT i känsliga rummet . Sen flyttar dom tråden till sandlådan .. Hmm.. Förvirrande...

• Dang it

Fick också fler inlägg bortplockade där jag talade till "Samantha". Det här känns ju bra:/

• Petite Chérie
    Dang it skrev 2013-05-15 01:48:01 följande:
    Fick också fler inlägg bortplockade där jag talade till "Samantha". Det här känns ju bra:/

Var det samma människa kanske? Var ju en lyckad tråd iallafall, om det var ett.. sånt där.
    God has given you one face, and you make yourself another.
  • Ungakillen95
    TingaTinga skrev 2013-05-14 22:09:46 följande:
    Fick just ett inlägg här bortplockat av moderator för att jag frågade vad som hände med Samantha.. För man fick visst inte va OT i känsliga rummet . Sen flyttar dom tråden till sandlådan .. Hmm.. Förvirrande...
    Samma här, kallade Samantha för äcklig pedofil och visade att det inte alls finns någon som heter Samantha som är född 96 i Västerås...

Skumt 
  • Opappan

Vissa går från 0 till 100 och blir aggressiva för att de har en magkänsla, jisses ..Take a chillpill !

Bara för att man är sjuk i halsen och inte kan prata i telefon betyder det inte att man inte kan gå till affären. Tack jag vet när jag var sjuk i halsen så jag inte kunde prata i telefon och åkte med klassen på skidresa i grundskolan ändå :)

Men det var i  allafall lite skumt att denne Samantha inte försvarade sig när folk hoppa på henne. Det var nästan som att hon/han kände sig påkommen och gav där efter upp eller nåt. hade denne varit oskyldig kanske denne hade blivit arg och skällt ut påhopparna.

• Opappan
    Ungakillen95 skrev 2013-05-15 02:00:10 följande:
    Samma här, kallade Samantha för äcklig pedofil och visade att det inte alls finns någon som heter Samantha som är född 96 i Västerås...

Skumt 
    omyndiga personer finns nog inte med på dedär folkbokföringhemsidorna som ratesite och liknande. Om det var genom dom du sökte.
  • Rexona
    Opappan skrev 2013-05-15 03:08:36 följande:
    omyndiga personer finns nog inte med på dedär folkbokföringhemsidorna som ratesite och liknande. Om det var genom dom du sökte.
    På ratsit tror jag att alla över 16 finns med

• Ungakillen95
    Opappan skrev 2013-05-15 03:08:36 följande:
    Som Rexona skrev så finns alla över 15/16 år med.
  • enLitenEmma

Varför blev tråden flyttad? Om det är en trolltråd borde den väl stängas? Vad är motiveringen till flytt moderatorer?

Svar på tråden Blev utkastad har ingenstans att gå