spinellX skrev 2013-08-08 11:08:15 följande:
Troligtvis kommer han aldrig att förstå det med delat ansvar , för att han vill inte förstå .!!Han har det bra som han har det o vill inte ändra på det och han bryr sig inte om hur du känner .
Frågan är hur många chanser tänker du ge honom eller
rättaresagt hur många dagar av ditt liv tänker du ge honom som aldrig kommer tillbaka .
jag kan skriva att jag har också suttit o väntat på en kvinna som tyckte det var besvärligt att
träffas hon var sjuk hon var trött hennes morsa var sjuk hennes dotter var sjuk och jag
tänkte en kväll så här , vad ska jag sitta här o vänta för det blir ju aldrig bättre hon har fått sina chanser ..
Så i dag bor jag själv o trivs med det ,
var rädd om dina vänner / kompisar du kommer att behöva dom
Vad gäller din son så , han har ju tydligen ingen pappa nu heller , så vad är problemet .
Jo du är kär i honom , eller har jag fel ? (nej tror inte det)
men det är nåt du måste ta tag i själv det finns ingen annan som kan hjälpa dig med det .
Det är möjligt att han inte kommer ändras men jag hoppas ju såklart att han ska göra det. Har ju inte ställt honom mot väggen på det sättet så får väll hoppas på att han förstår att jag menar allvar. När du bestämde dig för att inte träffa den där kvinnan längre, visste hon om hur du kände och hur reagerade hon på det? Om jag får fråga? Ja jag älskar honom fortfarande så det är ju därför jag stannar kvar med honom.